fallback

Опел Корса/Opel Corsa

+ солидна изработка, нисък разход, надежден след 2000 г., сигурно поведение на шосето- малко възможности за слагане на предмети в купето, незащитена от драскотини каросерия

 История на модела3/93 Представяне на втората генерация на модела. 3 или 5 врати. Мотори: 1.2 i с 45 к.с., 1.4 i с 60 к.с., 1.4 i S с 82 к.с., GSI с 109 к.с., дизел 1.5D с 50 к.с. и турбодизел с 67 к.с.7/94 Два еърбега серия8/95 Нов 1.4 литров мотор: 16v Ecotec с 90 к.с.1/96 Нов 1.7 литров дизел с 60 к.с.5/97 Нов 1.0 литров трицилиндров мотор с 55 к.с.9/98 Нов 1.2 литров 16v мотор с 65 к.с.10/00 Трета генерация на модела Корса С. Мотори: 1.0 литров 12v с 58 к.с., 1.2 литров 16v с 75 к.с., и в комбинация с Easytronic, 1.4 литров 16v с 90 к.с., а също и с автоматик, 1.8 литров 16v с 125 к.с. и дизел 1.7 DI 16v с 65 к.с., 1.7 DTI 16v с 75 к.с.9/01 Серийно въздушни възглавници за главата9/02 Нов 1.4 литров 16v Sport (и с автоматик)7/03 Подобрения в моделаОт гледна точка на съществени недостатъци в детайла малкият Опел е сигурна покупка на пазара втора ръка. Дълги години Корса се смяташе за пазарен лидер в сегмента на малките автомобили. По тази причина и предлагането на пазара на старо е високо. Качеството е сравнително добро след 94 г., когато автомобилът се предлага вече с два еърбега серийно. Кой е най-добрият мотор? На първо място бъдете предупредени за двата дизелови мотора - 1.5 и 1.7. Това е много остаряла технология и за частно ползване е твърде неизгодна. Що се отнася до бензиновите мотори при Корса се наблюдава следният феномен: най-слабите и най-евтините версии на модела постигат по-високи цени на пазара втора ръка. Затова за по-старите екземпляри може да се каже генерално, че най-препоръчителен е 1.2 литровия с 45 коня. В повечето случаи на старо версията 1.4 с 60 до 90 коня е по-атрактивна в ценово отношение и това също не бива да се пренебрегва. Спортните GSI модели също са доста търсени. Общо взето от по-новите модели като най-любим се наложи трицилиндровия 1.0 литров мотор с 40 или 55 коня. В течение на няколко години се оказа, че почти ¾ от производството се падат именно на него. Това хайтек моторче позволява пъргаво придвижване при много нисък разход.Най-често срещани повредиМотори: Повреди в празния ход на мотора, причинени от дефекти при отвеждането на отработените газове, проблеми с уплътнението на маслената помпа, скъсани клиновидни ремъци, неуплътнени маркучи по горивната система, счупени държачи на катализатора (всичко се отнася за Корса В)Електрика и електроника: дефекти в електриката на вътрешното пространство - таблото угасва, а понякога всички светлини, дефекти в електрониката на запалванетоКаросерия: хлабави седалки, дефектни ключалки и ръчни спирачки 
Тагове:
fallback
  • #41
    Анонимен ( преди 12 години )
    Aко са само стопове залагам, че е от машинката на стоповете долу до *** на спирачките.
  • #40
    stefanova ( преди 12 години )
    imam Opel korsa 1.2 ve4e 2god. bez problem no sega ....stopovete ne rabotqt proverih buchon4eta ilampite nichto kakvo moje da e ......na shemi4kata s kakvo e obozna4eno stopa ....ako nqkoi znae molq za saved
  • #39
    Анонимен ( преди 13 години )
    zdraveite ot edin mesec sam na gaz mnogo m,i e golqm razhoda varvi dobre 1200 kub e slu4va se da poatka ot vreme na vreme lando sondata mi sveti po4ti poostoqanno kam koi maistor da se obarna 4e varvi kato osa 4etiri godini q karam ne e gaknala moga da dobava 4e e mnogo zdrava ma6inka na benzin e mnogo ikonomi4na no na gaz ne6to me zbarkva ne sam minaval gazov analizator sam sam si q postavql gazovata uredba i sam sam si q nastroival daite mnenie i li savet
  • #38
    fff ( преди 13 години )
    Здравей , Имам същата Корса и след всичко което си сменил предполагам че си правил диагностика с тестер за работата на всички датчици .Мога да дам само следният съвет : *** на анализ на газове в антифриза .Слагат една колба с реагент на казанчето за антифриза и ако си смени цвета не е добре : гарнитура на главата .Ако смесва антифриз с бензина ,ще ти прекъсва и вибрира,а дори няма да дими .При мен се оказа там проблема.Виж и ЕГР клапана.Поздрав!
  • #37
    Алекс ( преди 13 години )
    Здравейте , карам опел Корса Б 1.2 16V 65коня 98година . И има страшни вибрации и пресецвания в мотора при празен ход . Смених : Ламбда сонда , ел клапан за празен ход , датчик за температура на водата ,датчик за позиция на дроселовата клапа ,дебитомер , клапан за рециркулация на газовете .И не се оправи . Моля някой да даде савет .
  • #36
    Corsa... ( преди 14 години )
    Защо ми харчи много газ, на какво се дължи? 13 градско
  • #35
    Louis ( преди 14 години )
    Ako nikoi ne ti e otgovoril 6te ti kaja az - 90 gradusa e normalnata temperatura.Perkata se vklu4va nad 95
  • #34
    Louis ( преди 14 години )
    Az ne moga da kaja 4e si sbarkal.Az imam Corsa 1248cc 90 konq CDTI 6 skorosti ecotec ve4e 2.5 godini i za men nqma po-dobra kola ot tazi.Mnogo e barza i ednovremenno mnogo ikonomi4na.Vsi4ko po neq si e zavodsko.Vaob6te nqma gre6ka
  • #33
    koceto ( преди 14 години )
    imam korsa 1.2 16v ekotec 98 godina i prosto nqmam nikakvi zabeleshki po neq mnogo e ikonomichna gracko dava 6 izvun pada pod 5 i stava vuproz za sredna skorost 110-120
  • #32
    yanko ( преди 14 години )
    imam korsa 1.2 benzin 97 godina i sum mnogo dovolen-ikonomichna,kompaktna,nisuk razhod na gorivo
fallback
Последни