IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Opel въвежда „пожизнена гаранция”?

Opel разглежда възможността да въведе „ пожизнена гаранция” на своите модели, пише изданието Frankfurter Allgemeine Zeitung.

Opel въвежда „пожизнена гаранция”?
Очаква се, че „пожизнената гаранция” ще важи за всички закупени нови автомобили от Opel, но ще действа само до момента в който автомобилът ще смени своя собственик. За това върху кои модели ще действа гаранцията и за кои части тя няма да важи, все още не се съобщава. 



В Opel се надяват ако бъде въведена „пожизнената гаранция” да повиши радикално продажбите, които в Германия през юли са се понижили в сравнение със същия месец на миналата година с 40.3% 

Продажбите на Opel са намалели и в цяла Европа, като за първите 6 месеца на тази година са продадени 530 000 автомобила от фирмата, което е с 4.5% по-малко в сравнение с миналата година. 

За да увеличи продажбите си, Opel планира да излезе на нови пазари и да продава колите си в Латинска Америка, Африка и Австралия. 

Немската фирма планира да разшири спектъра на предлаганите модели в Китай, където в скоро време ще продава моделите Astra и Insignia. Сега в Китай се предлагат само Opel Corsa, Meriva и Zafira. За цялата минала година в Китай Opel е успял да продаде едва 3 000 автомобила със своята марка.  
0 от 500
  • #27
    1 rate up comment 0 rate down comment
    пак аз ( преди 15 години )
    Не знам какъв е конкретният случай и не мога да взема отношение, но пак ти казвам - ако смяташ, че правата ти са нарушени, обърни се към комисията. Имат и сайт, където можеш да подадеш електронно оплакването си. Ще се свържат след теб до няколко дни. Комисията може да наложи големи глоби и вече има такива. А дали може да задължи Рено да сменят двигателите - съмнявам се. Но може да ги накара да са доста по отзивчиви към клиентите си. Едно е сигурно, няма да се случи нищо само, ако не ги потърсиш.
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ако питаш мене, КЗП трябва да задължи Renault да привика всички свои клиенти в България за подмяна на двигателите им. Би ли си позволила това КЗП и дали е в правомощията и?
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не знаех, че си дилър. Дай тогава отношение по проблема на един клиент на Renault Clio RS, който търси правата си след като за 45 000 км има износени мотовилкови лагери и след като нашият вносител не иска да признае гаранцията. Между другото, това е известен проблем на Рено и след 2009 година са вндрени усилени лагери. Айде сега кажи, какво трябва да направи КЗП.
  • #24
    1 rate up comment 0 rate down comment
    пак аз ( преди 15 години )
    Не знам как е при другите, но ние сме изрядни и всички наши дилъри са инструктирани, за това какво е законно и кое не. След влизането ни в ЕС, и особено сега след 01-07-2010 след приемането на новия BER (brand exemption regulation)нещата доста се промениха. Ако искаш да те третират като европеец, накарай ги. Не е луд тоя дето яде баницата, а тоя дето му я дава.
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Напротив, преди няколко месеца в нашата фирма изписахме кофа мастило за КЗП защото някой се беше оплакъл (неоснователно м/у другото). Освен това редовно ги информираме за всички сервизни кампании, защото КЗП има право да спре опредерен модел от продажба (пък обяснявай че нямаш сестра) или да наложи доста солени глоби. Затова се стараем да не газим лука и закона. Точно в момента КЗП е изискала от всички търговци на а-ли инфо за начина на работа ценообразуване, гаранции и прочие.
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Човек, писах прдният си пост не напразно! Първо, повече от 4 години изплащам кола. Второ, чета как разни наши дилъри( няма да споменавам имена) не уважават гаранцията на потреебителите. Все още не съм чул тая казионна организация за защита на правата на потребителите да е свършила нещо. да, някой салам бил развален на бай Милан и му затворили фирмата. Ама айде затворете Рено или Мерцедес!
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не си длъжен бе човече! Обслужвай си колата където искаш - просто винаги взимай фактура в която да е записан номера на шасито, вложените материали и извършената работа. А ако имаш проблем при евентуален гаранционен ремонт, просто се обърни към комисията за защита на потребителите, да им духнат под опашките. Казвам ти го от собствен опит. Виж за лизинга си прав, защото формално собственик на колата до изплащането е лизинга, а собственикът има право да се разпорежда със собствеността си.
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ама тук си длъжен. Не си длъжен в точно определен сервиз, но все тая, след като сервизът ще е на същата марка. А и повечето хора купуват колата си на лизинг, а в лизинговите условия винаги има клауза, която те задължава да обслужваш колата във фирмен сервиз. айде като си тарикат, иси си обслужи колата в друг сервиз, да видим колко постове ще изпишеш по форумите и колко "компетентни" мнения ще ти дадат!
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не си длъжен да си сервизираш колата в оторизираните сервизи на марката докато е в гаранция - факт! Справка, директивите на европейската комисия
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Точно Meriva e Opel-ът с най-добро класиране при TuV и някои други класации! Останалите модели си разменят местата по надеждност, но като цяло Опел е решил много от своите проблеми в миналото. Ако някога ми се наложи да взема нов Опел, ни най-малко няма да се замисля, дали той ше е надежден, защото аз съм сигурен, че той е! Същото се отнася и за Фолксваген, Мазда, Тойота и много други.