IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото поколение на VW Beetle ще има радикален дизайн

Новата генерация на VW Beetle, която ще бъде в серийно производство от следващата година и ще има премиера на автомобилния салон в Детройт, ще бъде с радикално различен дизайн от сегашния модел.

Новото поколение на VW Beetle ще има радикален дизайн
Източници от фирмата са заявили пред изданието Autocar, че дизайнерите на VW действат доста смело и въпреки, че запазват корените на класическия модел, представят нещо наистина свежо и ново. 



Както и при актуалния днес Beetle, производството на новото поколение ще продължи да бъде в завода на VW в Пуебла, Мексико, заедно с новото поколение на Jetta. Двете коли имат идентично окачване отпред и други общи части. 

Новият Beetle ще има различно от досегашното шаси, по-широка следа и по-дълго разстояние между осите в сравнение със сегашния модел. Според източниците на Autocar, колата ще има много по-добра динамика от днешния модел. Окачването ще бъде тип MacPherson отпред и торсионно лъчево отзад. 

Най-силният двигател който ще се монтира на новото поколение Beetle е двулитров и има мощност 210 к.с. Останалите бензинови двигатели които ще се монтират на автомобила са с обем 1.2 литра и мощност 105 к.с. и обем 1.4 литра и мощност 160 к.с. Само за пазара в САЩ ще се предлага и версия с двигател с пет цилиндъра, обем 2.5 литра и мощност 170 к.с. 

Дизеловите версии ще включват новия агрегат с обем 1.6 литра и мощност 105 к.с. и двулитров двигател с мощност 140 к.с. Планира се и хибридна версия за новия Beetle, която ще използва хибридната система на Jetta CC, показана тази година в Детройт. Тя има бензинов двигател с обем 1.4 литра с турбина и компресор и мощност 150 к.с., както и електродвигател с мощност 27 к.с. 

Продажбите на новия Beetle в Европа ще започнат от април 2011. Планира се и версия кабриолет, която ще видим една година по-късно.
0 от 500
  • #12
    17 rate up comment 2 rate down comment
    MAKKENA ( преди 15 години )
    Пак,ще се оплакват,че няма достатъчно продажби....Трябваше да направят като БМВ:-Те казаха,че мини-морис никога не е спирал от производство и направиха Мини-Морис!Влезнаха в духа му!А Фолксваген създадоха супер-хипер пародия на една ЛЕГЕНДА,на една "ПОЛИЧБА",на"СИНОНИМА"за понятието автомобил!Трябваше двигателя да е от Порше-отдзад,и дизел-боксер от СУБАРУ!Субару им предложиха новия си боксер дизел,но не!-Там има ***!И за тези които нищо не разбират:версията отпред с Голф-двигатели.Ето:http://pics.data.bg/categories/1/общи/89d665fd3ac948a38cb3955012c467c2/hsu
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    dedo vi ( преди 15 години )
    Napomnq na Kubelwagen ot blizkoto nazis-tko nemsko minalo :) S toq jult cvqt iska samo edna svastika na fona na palma na vratata :))) Haresva mi
  • #10
    6 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    По-голяма тъпотия не бях слушал , че колата била за гъзария. Ти или си *** мазохист или поредния ненормалник. Защо не доидеш една сутрин на бензиностанция Шел м/у 8-9ч. сутринта да се запознаем най-после и да видя що за отворко си. Ти човече мисля че си от с.Копринка , по интелект мясаш да си от това село. Неможе да си от родния ми град Казанлък. Там такава селяния не вирее, или само в нета се отваряш толкова.
  • #9
    5 rate up comment 9 rate down comment
    ATF ( преди 15 години )
    Това е най-голямото недоразумение на немската инжинерна мисъл. най-грозната кола във всичките и разновидности. Само немците могат да произвеждат грозни коли с единствена цел да бъдат "оргинални". подобен мазохизъм не е познат при другите автопроизводители.Много глупаво изглежда новия бръмбър . Тавана му е като захлупена паница , но това е оригиналноста на немския дизайнер да огрозява грозното. Всеки претежаващ това подобие на кола с пълна сила отговаря на ***.
  • #8
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Пича ( преди 15 години )
    Мъчат се от ФВ да върнат старата слава на Костенурката и да изтупат прахта, но не виждам как ще стане. Времето е безвъзвратно отминало и хипарите ги няма вече. Невероятен автомобил, който все още може да се види по пътищата. Само, като чуеш гласа на боксеровиш двигател знаеш и без да видиш колата, че е костенурка. Много екземпляри са на над 1 млн. км. Кола-легенда. Сегашните модели обаче нямат никакъв успех. Имам усещането, че ги произвеждат по-скоро за престиж и един вид реклама на марката...
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Ммм, възможно е да е така. Само съм се качвал, но не съм шофирал такъв автомобил. А пък парктроникът е супер удобство във все по-утежняващите се градски условия.
  • #6
    4 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 15 години )
    Хахаха, от ФВ "радикално" изненадаха всички с този "нов" дизайн... двете коли (стара и нова) може да се ползват за ребусите "открий десетте разлики", в случая може и по-малко от 10 :)
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Wane ( преди 15 години )
    Да ти кажа не мисля, че е супер добра за града. Да, размерите са ок, обаче видимостта е зле заради формата на колата и позицията не седене и реално нямаш представа къде започва и свършва колата, което е кофти при паркиране. Абе същата работа като при вановете с тоя силно наклонен преден капак. Парктроника оправя тая работа, ама повечето Beetle не разполагат с такъв...
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Ами тя базата и е към 38 бона. Ако си я натряскал до горе с екстри, нищо чудно да ти е излезнала 54 бона :)А иначе наистина е кола за гъзария, нищо повече :)
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Абсолютно. Гледах преди време ценовите листи на тоя модел. Като вземеш да го конфигурираш и излизат едни крайни цени като за Пасат. Ся, аз може и да съм объркал нещо, ама цената ми се получи към... 54 бона! Гледах я отблизо в София преди 2-3 години, една зелена. Багажникът е точно за един средно голям куфар и толкоз. Атрактивна - може би, практична - само при движение в града, заради размерите си, но за дълъг път - знам ли... Това е по-скоро кола за фенове...