
Годишната класация на Auto Bild се извършва на базата на седем основни критерии, включително представителна анкета на 9278 потребители, извършена от GfK, гаранционните условия, осигурени от производителя, данните за сервизните кампании, 100 000-километров тест, отзивите на клиентите на пощата на Auto Bild, проверка на работата на официалните сервизи на марките и информация от германската компания Technische Überwachung Verein (TÜV), основана на базата на техническите прегледи на 7,5 милиона автомобила.
От началото на тези изследвания през 2001 г. до миналата година са печелили само пословичните със своето качество японски марки Mazda и Toyota. През тази година повечето марки са запазили резултатите си от миналата година, докато само Hyundai и Honda имат подобрение, като това на Hyundai е най-значително.
„Голяма чест е да получим подобно престижно признание, особено на пазар с такава конкуренция като германския. Hyundai за пореден път изпревари марки, които са считани за еталон на качество”, каза вицепрезидентът на Hyundai Motor Europe Алън Ръшфорд.
Вижте топ 20 на немското списание:
* 1 е възможно най-високата оценка, а 5 - възможно най-ниската


0