IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

И BMW M6 слиза от поточната линия

Жизненият цикъл на V10 двигателя на BMW M GmbH приключва.

И BMW M6 слиза от поточната линия
След като баварците съобщиха, че спират производството на последното поколение M5, стана ясно, че по-агресивната M6 ще го последва съвсем скоро.

С двата върхови модела на BMW си отива и отличеният V10 двигател на BMW M GmbH. С него возилото е способно да ускори до 100 км/ч. за 4.6 сек. и да развива максимална скорост от 250 км/ч.

Наследникът на атмосферния звяр с 507 к.с. ще бъде V8 турбодвигател с обем 4.4 литра и мощност 555 к.с., който познаваме от М-версиите на Х5 и Х6.

Знае се, че премиерата на новото поколение BMW М5 ще се състои през следващата година, но от компанията все още не дават информация за бъдещата гореща Серия-6. Знае се единствено, че "обикновената шестица" ще бъде представена през месец септември в Париж.
0 от 500
  • #11
    6 rate up comment 1 rate down comment
    V10 ( преди 15 години )
    ето на какво е способна V10 когато малко се постарят могат да я бият само турбо моторо с поне 200коня отгоре тук моторът е разпънат до 560hp.
  • #10
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 15 години )
    Ражда се легенда.Новата ера на турбо моторите нещо не ме радва.Мисля,че с М6 ще стане нещо като с М3-роден като спортист и в последствие надебелял и разглезен от медийното внимание бохем.
  • #9
    2 rate up comment 3 rate down comment
    azzzz ( преди 15 години )
    mnogo dobur dvigatel...spirat go no o6te kolko 6te se dorabotva ot maniacite...D;D;D SEGA 6TE POEVTINEE KATO PO-STAR MODEL I 6TE SE PILI MNOGO ZDRAVO V GARAJITE PO SVETA...IMA DA GO IURKAT O6TE MNOGO VREME :)))
  • #8
    3 rate up comment 5 rate down comment
    E30 ( преди 15 години )
    много грозно беше лека му пръст
  • #7
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Дъвки ТУРБО ( преди 15 години )
    Колко горди бяхме с този двг.....и как плюехме по турбо моторите на конкуренцията.....а то какво стана...
  • #6
    8 rate up comment 1 rate down comment
    flat6 ( преди 15 години )
    много по-лесно е да се тунингова турбо двигател. софтуерно му се вадят едно 20-25% повече мощност без проблем. с атмосферен не можеш да го направиш това.
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Badi ( преди 15 години )
    Atmosferniq dvigatel - R.I.Pqsno 4e bade6toto e namalqvane na rabotniq obem jalko za istinskite liubiteli na tunninga tezi koito pravqt kolite se po mo6ni a ne tezi koito si slagat ki4ove i cginiki za6toto drugo si zavodski dvigatel koito ne fabri4no modificiran.
  • #4
    8 rate up comment 2 rate down comment
    flat6 ( преди 15 години )
    като цяло си прав, но искам да видя цифрите на продажбите и тогава да вадя изводи. М5 и М6 се продават много повече в САЩ (макар че Е60 не успя да бие Е39 М5), където РС6 не върви толкова. та някай да даде цифрите за РС6 и тогава да си говорим.
  • #3
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    6-та серия е последното ХУБАВО И ИСТИНСКО БМВ. А от М моделите М6 бе най-спортния модел.
  • #2
    9 rate up comment 14 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    баварците още навремето збъркаха с тоя мотор. трябваше още тогава да си турбинират 4,4i мотора. ама те не та не. V10 и високи обороти било модерно заради F1 а пък V8 требваше да му сменят местата на смукателните и изпускателните за да са иновативни. в резултат сега има RS6 което също е с доста безмислен мотор но поне е доста по мощно и E63 AMG, което е с доста повече нютони и хората май не купуват хич М5 и М6.