IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Електрическа автобитка

Състезанието Silvretta E-Auto Montafon противопостави електрическите Audi R8 e-Tron, Tesla Roadster, Mercedes-Benz SLS E-Cell, eRUF Greenster(Porsche 911) и др.

Електрическа автобитка
Надпреварата се състоя в Австрийските Алпи и предложи трасе с дължина 167 км. Silvretta E-Auto Montafon е разделено на 10 етапа, които се покоряват за три дни.

Първи в тазгодишното рали за електрически коли финиша е Audi R8 e-Tron, пилотиран от тестовият пилот на компанията Lukas Luhr. R8 e-Tron се наложи над електрическите спортисти - Tesla Roadster, Mercedes-Benz SLS E-Cell, eRUF Greenster(Porsche 911) и по-скромните E-Mini, VW Golf blue-e-motion, Mitsubishi i-MiEV и др.

Audi R8 e-Tron разполага с четири електрически двигателя с обща сила - 313 к.с. и 4 500 Нм. Ускорява от място до 100 км/ч. за 4.8 сек. и развива максимална скорост от 200 км/ч.
0 от 500
  • #13
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Арабите едва ли ще усетят нещо от ел. колите. Все пак в близките 50 години едва ли всички коли ще станат електрически. А нефта не се използва само за бензин.
  • #12
    10 rate up comment 4 rate down comment
    LukoilBG ( преди 15 години )
    Това е бадещето, докато ние съзерцаваме и с трескав поглед четем всяка нова информация за ел.колите, в Арабския свят сигурно курбан правят. Ние докато четем на един дъх всяка новина за така желаните от всички спортни чисти и икономични коли. Арабите я четът и след всяко изречение припадат по 3-4пъти. Когато дойде деня в който ел.формула бие конвеционалната с ДВГ, петрола ще е напаст а не желана от всички суровина.
  • #11
    25 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Няма скоростни кутии, няма турбота, няма глупости. Просто чиста сила.
  • #10
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Бачо Иван ( преди 15 години )
    Да не забравяме че фирмата Ауди е създадена през тридесетте години на миналия век и то с единствената цел да се печелят състезания!Истинското и име преведено означава Авто Съюз на Германската Индустрия.
  • #9
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Електромоторите развиват много повече обороти отколкото двигателите с вътрешно горене, също така електромоторите разполагат с еднакъв въртящ момент през целият диапазон от оборотите си. Така, че тези 4 500 Нм не са чак толкова фрапиращи. Представете си една обикновена кола 150 коня, която има 200 Нм, то тя на 1-ва предавка (ако предавателното число е примерно 4) разполага с 800 Нм въртещ момент.
  • #8
    9 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    според мен това ауди изобщо няма ск.кутия и това напрактика са нют.метрите на колелата. само там може да са толкова много. защото оборотите там са малко. и да - усещането е все едно си на 6та.предполагам де.
  • #7
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    От ауди отново са показали на конкуренцията как трябва да се правят нещата.
  • #6
    19 rate up comment 0 rate down comment
    Вили ( преди 15 години )
    Абе че не са пръчки е ясно, ама и аз да ти кажа се зачудих че са победили останалите. И не за друго ама, кога почнаха да правят електромобили че да почнат и да печелят състезания с тях! И то при марки като Тесла, която от години предлага серийни, спортни ел.автомобили и е една от най-напредналите в тази област. Май немците много бързо се учат. Гледай и Мерцедес с SLS , много искам да видя пълното класиране, ако Мерцедес са втори ще е направо удар за Тесла.И БМВ ако се намесят, пазара ще е немски
  • #5
    14 rate up comment 5 rate down comment
    йок ( преди 15 години )
    Нали Ауди бяха пръчки,пък то какво излезе:))
  • #4
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Нютон метрите не са грешка, но това е потенциала на ел. двигателите. В реалност, заради лимитът на скоростната кутия Hm са ограничени. Не помня на колко точно - някъде около 1000 и нещо беше.