Вход   Регистрация

Audi вкарва нови 64 000 дизелови коли в сервизите си

Audi вкарва нови 64 000 дизелови коли в сервизите си
 

Акцията засега засяга само автомобили в Германия

Компанията Audi стартира от днес сервизна акция, която ще засегне 64 000 автомобила с дизелови двигатели (V-TDI). Това съобщиха от прес-службата на производителя, като уточниха, че засега става въпрос само за коли в Германия.

Audi вкарва нови 64 000 дизелови коли в сервизите си

Сервизната акция е част от по-голяма кампания за промяна на програмното оборудване на модели на Audi с дизелови мотори. Федералната агенция за автомобилен транспорт на Германия (KBA) е позволила на компанията да обнови софтуера на общо 103 500 коли от моделите  A6, A7 Sportback и A8, Q5 и SQ5 TDI (на снимката).

От компанията обясниха, че от двигателите ще бъде премахнат софтуера, за който има съмнения, че е нередовен и манипулира вредните емисии. Успоредно с това на част от автомобилите ще бъда обновена сензорната система. Ремонтът ще бъде безплатен за клиентите на Audi и няма да повлияе върху разхода на гориво, вредните емисии СО2, производителността на мотора, максималния въртящ момент и нивото на шума.

Това е поредният удар по компанията, която е част от Volkswagen Group. Именно Audi е сред производителите, пострадали най-сериозно от скандала с манипулираните дизелови двигатели, избухнал през есента на 2015 г. в Щатите. Марката вече беше принудена да направи няколко подобни сервизни акции заради софтуера, намаляващ изкуствено вредните емисии на дизеловите двигатели.

Снимка: Audi

Реклама  


Купи Audi

  • Audi A6 АВТОМАТ

    12900 лв.

    дата на произв. - август , 2010 г., пробег - 151000, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Audi A4 S-Line,KATO HOB!!!!!!

    8600 лв.

    дата на произв. - януари , 2007 г., пробег - 179005, С.к - Автоматична, цвят - Тъмно син мет.

  • Audi A8 L 55TFSI Quattro

    139000 лв.

    дата на произв. - ноември , 2018 г., пробег - 10, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Audi A3 2.0TDI

    6899 лв.

    дата на произв. - ноември , 2004 г., пробег - 167000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Audi A6 3.0Tdi Quattro

    9999 лв.

    дата на произв. - декември , 2005 г., пробег - 200000, С.к - Автоматична

  • Audi A5 2.0TDi 2Бр НА ЧАСТИ

    11 лв.

    дата на произв. - януари , 2018 г., пробег - 25000, С.к - Автоматична

Виж всички обяви

Коментари ( 16 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

трябваше да изчакаш за новия гле на мерседес
автомобил без аналог с активно окачване и ниво на оборудване съпоставимо с купето на ес класа
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Нямам предсава за Нюрбургринг, но тъй като съм карал доста коли, а сега съм със СУВ тоест би трябвало да е по-зле във завой и ти казвам, че със завиващия заден мост ми дава поне 20км. Отгоре над скороста с която чувствам сигурност да вляза бързо в един завой с висока скорост. Сигурен съм дори, че това в бъдеще ще се моттира масово както стона с АБС и ЕСП.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Пешо ( преди 1 седмица )

Мен такива неща като виртуален кокпит не ме впечатляват. Това, което се слага по колите изглежда като компютърна игра от преди 15 години. Обичам добре изработени аналогови уреди - определено качват качеството на усещането. Няма спор обаче, че Ауди са топ по качество на интериор. Просто няма креативност там. А що се отнася до недозавиването, което е толкова характерно за Ауди, има едно клипче със SQ7 на Нюрбургринг- красив удар в мантинелата след изпуснат завой. Красноречиво.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Освен това Х5 е доста по-тясна отвътре а и динамиката е по-слаба а в интериора няма база за сравнение, най-обичам виртуалния кокпит, така Ауди наричат екстрата с дигиталния километраж. Повярвай ви , първия ми избор бе Х5, но след като ги покарах не се замислих и взех Q7
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Когато избирах кола карах 3 литровия дизел на БМВ и веднага ти казвам защо се спрях на Q7, първо дизеловия двигател на Х5 се чува в купето а Аудито е напълно безшумно, все едно караш електрическа кола а не дизел. Относно управлението, Аудито е доста по маневрено, колата е със завиващ заден мост и на много малко място правиш маневри. До 60км. Задните гуми завиват в противопорожна посока на предните а над 60км. В една и съща, получана се супер стабилно завиване при висока скорост без недозавиване
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Браво. Мислят за клиентелата си. Редовно провеждат актсии. Аз самия имам четворка ауди и съм мноо доволен.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 0  Отрицателни: 1

от: Пешо ( преди 1 седмица )

Q7-ците имат много умряло управление. Не знам защо не обръщат внимание инженерите им на този важен детайл за една марка със спортни претенции? Х5 е доста по-добре в това отношение. Аз имам съмнения за окачването на Audi-тата. И тея мотори дето са закачени за решетката...
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: Силистренски джамбаз ( преди 1 седмица )

карайте ги насам
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Аз точно по тази причина не си взех Х5, много проблеми имат. Бях решил да си купя СУВ, тъй като колата ви тогава бе мерцедес от сервиза ми предложиха да си взема GLE, тествах го, обаче много шумно се чуваше двигателя в купето а по завоите доста се заклащаше и се отказах. Отидох да пробвам в БМВ Х5 тя бе с по-малко шумове в купето и не се клатеше в завоите, обаче приятел с Х5 ми саза че му скъсала нервите, дори в момента му придърпваше автоматика Пробвах Q7 и това бе колата. Сега вече съм с Q7
Отговори
 
  0
 

Положителни: 5  Отрицателни: 5

от: Пешо ( преди 1 седмица )

Какво става с качеството на тея коли? Имам колега с Х5-ца и често си говорим за колите ни. Споделя ми редовно, че месечно отиват 200-300 лева в малки ремонти. Все нещо светка по екрана - казва. Да не си вземе нова кола човек днес с тея електроники...
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Да, прав си, Аз имах предвид евро 6, у нас повечето дизелаци са отровни, моята кола е дизелова 2 годишна с евро 6 и ад блу, затова защитавах тезата си.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 9  Отрицателни: 2

от: .. ( преди 1 седмица )

Колега, гледам бая си писял, евала, а ма теорията ти куца.
Искаш ли да те сложим зад "екологичния" ауспух на някой БГ дизеляк? Като се задушиш ще ни кажеш конкретно от какво е било, дали от ЦО2, дали от саждите или от азотните окиси.
Ще кажеш, те не са евро 6. А мин е са, и евро минус 6 не са, знаеш как стават нещата в БГ.
Можеш спокойно да обясниш на децата си, че дишат чист въздух, нищо, че го виждат и пипат.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 13  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Факт, този въпрос го коментирахме вече в съседната статия: Истината е че се води война срещу дизела, той завладя света изключително много, стигна се до там, че рафинериите го оскъпиха много, защото се продава повече от бензина. Дизеловата кола е по-скъпа от бензиновата, но въпреки това се купува повече, защото мъкнат повече товар а харчат по-малко. Относно екологията, дизеловите двигатели, отговарящи на стандарта Euro 6, отделят по-малко въглероден двуокис (CO2), от бензиновите. Както коментирахме Ад Блу премахва и азотните окиси и там също са с по-добри показатели от бензиновите. Други, малко известни факти са че Публикувано при изгарянето на бензина се отделят още десетки вредни вещества като бензол, а добавките за повишаване на октановото число са най-канцерогенни. И не само това, най-големият проблем на бензина е т.нар. фотохимичен смог, появяващ се вследствие на неизгорял бензин и изпарения от резервоара. Отделеният CO2 пък е по-тежък от въздуха и влияе зле много повече на деца и животни. Това е и най-вредният от парниковите газове, тоест дизеловият мотор е по-малкото зло, защото отделя по-малко CO2. И накрая препратка към съседната статия, къдто се вижда, че в градовете където са забранени дизеловите коли, вместо да намалеят се вижда че вредните емисии всъщност са се увеличили.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 11  Отрицателни: 12

от: Факт! ( преди 1 седмица )

Дизела НЕ може да стане по чист НЕ може!Засилете се и син удряйте главите в стените докато не ви се набие.Дизела е по-вреден от бензина докато бензина отделя само въглероден диоксид дизела отделя твърди частици и азотни оксиди които са канцерогенни особено опасни за деца и възрастни.Дизела е *** скапана технология примитивен двигател!
Отговори
 
+7
 

Положителни: 14  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Като си взех Аудито и като отидах да сменя филтри,масло и от сервиз Ауди ми казаха, че има три сервизни акции за модела, казаха ми ще поръчаме частите уговорихме се след една седмица да оставя колата, оставих я след 3 часа ми се обадиха, че е готова, всичко бе безплатно. От 25г. съм шофьор, сменил съм 10 коли, които винаги са били 2-3 годишни, обслужвани в оторизираните сервизи на марките, но никога не съм бил привикван за сервизна акция. НАшите сервизи ли са некоректни? Нямам представа.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 8  Отрицателни: 6

от: .. ( преди 1 седмица )

Хубаво е, че са ги вкарали.
Дано не ги изкарат.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 20  Отрицателни: 8


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising