IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda CX-3 става по-голям

Следващото поколение на кросоувъра се качва на ново шаси, ще има и по-модерни двигатели

Mazda CX-3 става по-голям

През март Mazda показа обновения си кросоувър CX-3. Сега японският производител разкри повече технически подробности за новото поколение на автомобила, който ще бъде пуснат в продажба през 2020 г.

Mazda CX-3 става по-голям

Следващото поколение CX-3 ще се премести на новата платформа SkyActiv II, която ще увеличи размера на кросоувъра до тези на един от основните му конкуренти - Toyota C-HR. Автомобилът ще получи и по-удобен интериор с нови седалки и нов дизайн на приборния панел. Задното независимо многоточково окачване пък ще бъде заменено с торсинна греда, което ще помогне да се премахне излишния шум, от който се оплакват много клиенти на марката.

Mazda CX-3 става по-голям

Под капака на модела ще бъде монтиран нов двигател от семейството SkyActiv-X с модифицирана система за компресия на горивото. Тя позволява увеличаване на въртящия момент с 10-30%, като в същото време пести гориво от 20% до 30%. Базовият 2-литрова двигател на CX-3 ще развива 187 коня при 230 Нм въртящ момент. Същият мотор ще получи и новото поколение на Mazda3, което ще дебютира на автомобилното изложение в Лос Анджелис през ноември, а продажбите му ще започнат през 2019 г.

Снимки: Mazda

Тагове: Mazda Mazda CX-3 cx-3
0 от 500
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Гредата е не само по-евтино, но и по-здраво и лесно за направа. Многоточковото е по добро само от комфортна гл.т. Нисък клас автомобили не са за многоточково и особено малки до среден клас. Също така има доста добре направени с греда, които возят перфектно и няма разлика във возията.
  • #1
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тъпо оправдание да минеш от по-скъпо и качествено окачване на по-евтино! От кога торсионната греда е по-читаво окачване от многоточково независимо окачване? Просто минимизират разходите! Подобна тъпотия направи и VW с последните може би две поколения VW Golf.