Вход   Регистрация

Cayman връща Porsche в ралитата

Cayman връща Porsche в ралитата
 

Рали-версията на GT4 Clubsport ще стартира в Германия

Завръщането на Porsche в ралитата може да стане факт с най-мощната и впечатляваща версия на Cayman – GT4 Clubsport, подготвена за асфалтови отсечки. В Porsche Motorsport са готови с първия екземпляр, който ще се появи на рали „Германия”, кръг от световния шампионат, който стартира на 16 август и съдбата му ще бъде решена от реакциите на отборите и феновете.

Cayman връща Porsche в ралитата

Porsche се цели в позатихналия напоследък клас R-GT, създаден от ФИА за GT коли, които се оказаха изключително популярни сред феновете, но тимовете един по един се отказват от тези коли заради високите им експлоатационни разходи.

Основните механични компоненти на рали версията на GT4 Clubsport не са променени – автомобилът се задвижва от 3,8-литров 6-цилиндров боксер, който работи с PDK трансмисия. Това решение се използва при пистовия вариант Clubsport, но не и при серийния GT4, въпреки че мощността им е идентична – 380 конски сили .

Рали вариантът на GT4 Clubsport е с по-орязана аеродинамика в сравнение с пистовата версия, като под пода са добавени метални скари за защита на някои от най-важните компоненти при сечене на завои или среща с големи и остри камъни. За нощните отсечки е предвидено допълнително LED осветление на предния капак, както и допълнителен въздухозаборник, разположен на покрива на колата.

Cayman връща Porsche в ралитата

Тестовете на рали варианта на GT4 Clubsport са били поверени на Ромен Дюма – той спечели планинското състезание „Пайкс Пийк” с електрическия прототип на Volkswagen, а миналата година победи в клас R-GT в рали „Монте Карло”, но зад волана на 997 GT3 RS.

Cayman връща Porsche в ралитата

Може би завръщането на Porsche в GT рали класа ще окуражи повече компании да погледнат към него. Сега такива коли имат Lotus – Exige R-GT, FIAT – Abarth 124 R-GT, а най-много фенове събра предишното поколение на Aston Martin V8 Vantage, като колата беше подготвена от Prodrive. Nissan също се разписа тук с 350Z, като това стана съвсем в началото на развитието на класа.

Снимки: Porsche

Реклама  


Купи Porsche

  • Porsche Panamera 4S Diesel

    147500 EUR

    дата на произв. - юли , 2017 г., пробег - 3500, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Porsche Panamera Turbo Matrix

    122800 EUR

    дата на произв. - декември , 2016 г., пробег - 16880, С.к - Автоматична, цвят - Сив

  • Porsche Panamera 4S

    110000 EUR

    дата на произв. - юни , 2017 г., пробег - 7400, С.к - Автоматична, цвят - Сив

  • Porsche Panamera 4 E-HYB

    109300 EUR

    дата на произв. - декември , 2017 г., пробег - 8800, С.к - Автоматична, цвят - Бял

  • Porsche Panamera 4S DIESEL

    102500 EUR

    дата на произв. - май , 2017 г., пробег - 13800, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Porsche Panamera 4S DIESEL

    105000 EUR

    дата на произв. - юли , 2017 г., пробег - 7800, С.к - Автоматична, цвят - Бял

Виж всички обяви

Коментари ( 1 )

Напиши коментар Влез

от: JDM_Mercedes ( преди 2 месеца )

R-GT + 24-часовите състезания за издръжливост, отнеха от блясъка на Формула 1 !
Едно време Ф1 беше еталон за автомобилно състезание.
Днес обаче, я няма тази искра и драма както преди.

Спомням си като малък, колко се радвах, на Порше 911 по рали отсечките.
Дано имат успех и заедно със себе си, да повлечат и други производители !
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising