Вход   Регистрация

Нови подробности за най-малкия кросоувър на Volkswagen

Нови подробности за най-малкия кросоувър на Volkswagen
 

Моделът T-Cross стъпва на пазара в 5 различни варианта на оборудване

Компанията Volkswagen разкри нови детайли за най-малкия кросоувър в гамата си и публикува снимки на прототип, покрит с малък камуфлаж. Субкомпактният T-Cross ще дебютира през есента, като ще получи 5 варианта на изпълнениe и подвижен втори ред седалки.

Нови подробности за най-малкия кросоувър на Volkswagen

В Европа Volkswagen T-Cross ще стане петият всъдеходен лодел на марката. Гамата двигатели на кросоувъра ще се състои от 3-цилиндрови агрегати с обем 1,0 литър (95 и 115 к.с.), 4-цилиндров с обем 1,5 литра (TSI със 150 к.с.) и 1,6-литров дизел (95 к.с. и 250 Нм въртящ момент). Скоростните кутии са 5-и и 6-степенна механична, както и роботизирана с два съединителя.

Нови подробности за най-малкия кросоувър на Volkswagen

В оборудването на модела ще влязат 18-цолови джанти, цифлов приборен панел, мултимедийна система с 8-инчов дисплей, безкабелно зарядно за смартфони, 4 USB-порта и аудиосистема Beats с мощност 300 вата.

Обемът на багажника на кросоувъра ще бъде 455 литра, като при свалени задни седалки той се увеличава зо 1281 литра. При това задните кресла ще бъде подвижни, като ще могат да се изтеглят напред с 15 см.

Нови подробности за най-малкия кросоувър на Volkswagen

За основни конкуренти на Volkswagen T-Cross на пазара в Европа се сочат Nissan Juke, Citroen C4 Aircross и Peugeot 2008.

Снимки: Volkswagen

Реклама  


Купи Vw

Виж всички обяви

Коментари ( 6 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Поредния безсмислен немски Кашон
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Те и 60 коня стигат да се придвижиш от точка А до точка Б ама хората искат да им е кеф...
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: olo ( преди 5 месеца )

250 н.м. стигат за всичко на дизелака
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: име ( преди 5 месеца )

Само неразбрах това "мокетник "ли е или "балатумник"? За другия , от съседната статия разбрах , че е "паркетник":)))
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 5 месеца )

Приятелю, не ми се сърди, ама като нямаш пари за поддръжка не си го вземай. И никой не те кара да си го вземаш.
Както и никой не е длъжен да ти чете убежденията.
Може и да си прав до някъде, но пазара го иска, има търсене на такива автомобили, тоест мнозиството могат да я поддържат.
Не разбрахте, че българите никой за нищо не ги бръсне.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 10  Отрицателни: 2

от: .. ( преди 5 месеца )

Винаги ми е било чудно, защо трябва да караш малка и тясна кола със скъпа поддръжка, но да си по-високо от останалите. Като капак на всичко тези 100 коня под капака за кое по-напред? За климатика или за колелата?
Само сметнете колко пари излиза комплект 4 гуми 18 цола и ще разберете за каква поддръжка иде реч.
Хем не върви (щото е тежко и с малък двигател), хем е скъпо за поддръжка...
Независимо каква е марката под която излиза такова возило, то е мода, а не практичност.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 7  Отрицателни: 8


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising