Вход   Регистрация

150 000 евро за творение на Brabus от 80-те?

150 000 евро за творение на Brabus от 80-те?
 

Моделът 3.6S Lightweight се сторил твърде екстремен на Mercedes

На 150 000 евро е оценен изключително рядък автомобил, дело на Brabus, създаден през 1988 г., базиран на най-мощната версия на скромния Mercedes 190. В края на 80-те години обаче надделява мнението, че творението на Brabus е твърде екстремно за вкусовете на Mercedes и проектът в оригиналния си вид е спрян. 20 години по-късно един от директорите на Brabus съживява колата с име Brabus 190E 3.6S Lightweight и така се ражда един от най-редките седани в съвременното автомобилостроене.

150 000 за творение на Brabus от 80-те?

В края на 80-те години Brabus иска да навлезе на бързо набиращия скорост германски пазар на спортни седани и купета, където вече трупат слава коли като Audi Quattro, BMW M3 (E30) и подсиленият с помощта на Cosworth Mercedes 190 E 2.5-16 E. Проектът на Brabus е базиран на модела на Mercedes, като от тунинг компанията акцентират, че олекотяването на колата е било първостепенна задача, така в историята отива шумоизолацията на купето, климатикът и задните седалки.

Първото представяне на прототипа пред група потенциални клиенти обаче дава неочаквани резултати и се налага климатикът и задните седалки да бъдат върнати в купето. В компанията се отказват от допълнение Lightweight и колите, произведени от Brabus излизат на пазара с означението 190Е 3.6-24.

150 000 за творение на Brabus от 80-те?

Оригиналният вариант на Lightweight е съживен през 2008 г., когато PR директорът на Brabus Свен Грам решава са провери дали компанията може да му сглоби една такава кола по чертежите отпреди 20 години. Под предния капак бушува сериозно доработена версия на 2,6-литровия редови 6-цилиндров мотор на 190Е. Работният му обем е увеличен на 3,6 литра, а голяма част от компонентите на мотора са с преработен дизайн и са изпълнени от по-леки и здрави сплави.

150 000 за творение на Brabus от 80-те?

Техническите данни на 3.6S Lightweight са по-впечатляващи от тези на легендарния му съвременник BMW E30 M3 Evolution II. Творението на Brabus е с мощност 290 конски сили, докато моделът на баварците е с 223, като по отношение на максималния въртящ момент предимството също е на страната на Mercedes.

Другите промени по колата включват преработване на окачването, като в Brabus решават да използват решения от моторните спортове - пружини на Eibach и амортисьори на Bilstein, както и 286-милиметрови дискове. За разлика от съвременните модели на Brabus, 3.6S от края на 80-те трудно може да бъда различен на пръв поглед от масовите версии на 190, което също го прави по-ценен за колекционерите.

Реклама  


Купи кола

  • Citroen C3 1.4 75кс.*FACE!

    4400 лв.

    дата на произв. - август , 2007 г., пробег - 155000, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

  • Audi A3 1.9TDI

    2500 лв.

    дата на произв. - февруари , 2000 г., пробег - 310000, С.к - Ръчна, цвят - Tъмно син

  • BMW 120 d xDrive M paket

    68250 лв.

    дата на произв. - декември , 2017 г., пробег - 10020, С.к - Автоматична, цвят - Оранжев

  • Nissan Micra 1.2 (80hp) Keyless

    3999 лв.

    дата на произв. - февруари , 2004 г., пробег - 154128, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

  • Opel Zafira 1.9 CDTI COSMO

    6900 лв.

    дата на произв. - юли , 2007 г., пробег - 118434, С.к - Ръчна, цвят - Металик

  • Skoda Octavia 1.9 TDI

    8600 лв.

    дата на произв. - септември , 2007 г., пробег - 123000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

Виж всички обяви

Коментари ( 4 )

Напиши коментар Влез

от: За тези пари е60 ( преди 1 седмица )

Това е кола с цел инвестиция не да си правиш кефа.Точно след още 10години ще е двойно на тази цена ,а пък седана и бегачкита за които говориш ще са коли за 5—6 к лева
Отговори
 
+8
 

Положителни: 8  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
Доста грозна кола.Мяза на Лада.
Отговори
 
 -10
 

Положителни: 3  Отрицателни: 13

от: ... ( преди 1 седмица )

Не, че нещо, но...
Да, струва си парите, но...
Ако нямам излишни 10 милиона, не бих го купил! Не за друго, но за тези пари си купуваш буквално 2 нови автомобила - седан и бегачка за кеф. И съм сигурен, че бегачката ще бяга повече от 190-ката. Иначе удоволствието от шофирането на автомобил преди 2000-та година го няма в днешно време!
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Това купе е със съвършен дизайн и пропорции който не отстъпват на последните творения . Един шедьовър на Бруно Сако
Отговори
 
+30
 

Положителни: 32  Отрицателни: 2


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising