IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Клиентите на Porsche не искат 911 GT3 с турбо или хибрид

Моделът остана единственият с атмосферен мотор в гамата на марката

Клиентите на Porsche не искат 911 GT3 с турбо или хибрид

Porsche представи новия 911 GT3 RS в Женева през март, а сега в Ню Йорк дебютира и пакета Weissach, насочен към олекотяването на автомобила. Акцентът е използването на фиброкарбон в отделни елементи и по-леки джанти, които стопяват малко над 30 килограма от теглото на колата.

Porsche: Клиентите не искат 911 GT3 да има турбо или да е хибрид

По-интересно обаче е развитието на модела GT3, тъй като той остана единственият, който се предлага с атмосферен двигател. Става въпрос за 4,0-литров 6-цилиндров боксер с мощност 520 конски сили – класика, която обаче все по-трудно се вписва в съвременните изисквания за екологичност.

Дали обаче този мотор ще получи турбо или пък в скоро време ще се появи хибридна версия на GT3? Отговорът идва от Андреас Прюнингер, който е шеф на GT подразделението на Porsche и е семпъл: не.

Първо, защото клиентите на този модел не желаят двигателят да се променя, най-малкото защото по-голямата част от тях са хора, надхвърлили 50-те, особено в Германия и Щатите, и атмосферните мотори са били важна част от младостта им. Но те, както и другите клиенти на GT3 искат чисто, необременено с каквито и да е усложнения или добавки, представяне на колата – на пътя или на пистата.

Което пък от само себе си прави въпроса за хибридната версия излишен, клиентите не искат повече мощност, ако това ще направи любимия им автомобил по-тежък.

Porsche: Клиентите не искат 911 GT3 да има турбо или да е хибрид

Има и още нещо, ако 911 GT3 се сдобие с турбо версия, това ще промени ролята на модела в GT състезанията, където властва т.нар. Balance of Performance (BoP). С един турбо мотор моделът ще бъде подложен на ограничения, по отношение на мощността и максималната скорост, докато с атмосферния двигател все още е сред тези, които догонват лидерите. И това е изгодна позиция за Porsche. А и както стана ясно, клиентите не се интересуват от турбо версии и хибридни технологии на борда на 911 GT3, което ги отлага за по-далечното бъдеще.

Снимки: Porsche

0 от 500
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 6 години )
    Тия дето пуснаха дизелова джипка(и сега я спряха) пък знаят всъщност много добре какво искат истинските им клиенти. Порше са на път да се върнат към корените си Адмирации!
  • #2
    10 rate up comment 6 rate down comment
    KLASIKA ( преди 6 години )
    А ТАКА!!!Никакви електрокари,никакакви-никакво Японски изгъзици като хибриди,никакви даун-сайнзънци-паралипсиси като турбо!Дотук добре,но трябва да се развикат и за дизайна!!!Отдзад задницата е като бременен кит-все едно не е боксер там, а на Сцирон двигателя...?!?! -ОПРАВИХ ЗАДНИЦАТА ,ОТНОВО ЕНА ПОРШЕ!Фаровете ги сплескали като жаби и легендарните калници които бяха като торпедо и тях ги сплескали-все едно е минало през скрапо-цеха.....?!?!....ДА РАЗБИРАМ,ЧЕ УЖ ЗА АЕРОДИНАМИКА,НО СА БЕЗДАРНИ!!!!!ЩЕ ИМ ПОКАЖА :-ОПРАВИХ ФАРОВЕТЕ,ОПРАВИХ КАЛНИЦИТЕ И ЗА ДА НЕ ПРЕЧИ НААЕРОДИНАМИКАТА ВЗЕХ ПРЕДНИЦАТА НА КОНЦЕПТА:ПАНАМЕРИКАНА И Я НАСТАВИХ ОТПРЕД!!!!!!!ОТНОВО Е ОБТЕКАЕМА https://imageshack.com/i/pohuJsBHj И ОТНОВО Е ИСТИНСКО ПОРШЕ!!!!!ХЕМ Е КАТО СТАРИТЕ ,ХЕМ СЕ ВИЖДА ЧЕ Е ЖЕСТОК НОВ МОДЕЛ!!!!ОПРАВИХ И ПРЕДНОТО СТЪКЛО И СТРАНИЧНАТА ЛИНИЯ!!!!Сега отново е Порше за което копнеехме! Но те нямат фантазия ,а пък и ги мързи дамислят.Пък и добитъка е изпростял и те го виждат и не се стараят,защото каквото дадат на добитъка той на това мучи........
  • #1
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Porsche 911 GT3 RS ( преди 6 години )
    Най-доброто от двата свята,събрано в един автомобил.