IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen инвестира 80 млн. евро в кабриолет T-Roc

Германците решиха да направят конкурент на Range Rover Evoque Convertible

Volkswagen инвестира 80 млн. евро в кабриолет T-Roc

Ръководството на VW Group е взело решение да тръгне по пътя на Jaguar Land Rover с техния Range Rover Evoque Convertible и да направи крос-кабриолет. В основата на модела ще бъде новия SUV на германците T-Roc, съобщават от прес-службата на геманския производител.

Volkswagen инвестира 80 млн. евро в кабриолет T-Roc

В автомобилния свят вече има една печална история с подобен автомобил. Това е Nissan Murano CrossCabriolet, който беше посрещнат с големи надежди, но заради слабото му търсене бързо беше свален от производство. В същото време обаче Range Rover Evoque Convertible се радва на малък, но стабилен интерес и продължава да се произвежда.

Версията на VW T-Roc със свалящ се покрив трябва да се появи на пазара през 2020 г. В нея ще бъдат инвестирани около 80 млн. евро, като те ще отидат за създаването на поризводствена площадка за модела в завода на Volkswagen в Оснарбрюк (Германия)

Volkswagen инвестира 80 млн. евро в кабриолет T-Roc

„Volkswagen постепенно се превръща в марка за кросоувъри. T-Roc въвежда нови стандарти в сегмента на компактните SUV-модели и с кабриолет, в чиято основа е този автомобил ние ще зададем нов ритъм за конкуренцията на паззара”, заяви генералният директор на Volkwagen Херберт Дийс.

В компанията имат намерение да разширяват асортимента от предлагани кросоувъри до 2020 г. на 20 модела, които ще се продават в цял свят. По това време 40% от продажбите на Volkswahen трябва да бъдат именно на модели от този сегмент.

Volkswagen инвестира 80 млн. евро в кабриолет T-Roc

Самият T-Roc дебютира на европейския пазар през 2017 г., като до момента компанията е получила над 40 000 поръчки за него. Плановете на Volkswagen предвиждат от кабриолета да се продават по 20 000 бройки на година.

Снимки: Volkswagen

Тагове: volkswagen t-roc
0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    сим ( преди 6 години )
    Каймака на безмислените градски джипки. Ужким се стремим към икономия пък хората купуват тези кашони 99% никога не ги ползват за джипове, те и повечето не стават за такива де. Какъв е смисъла от тези вирнати коли по всичко отсъпват на един хечбек или седан за същите пари - по високо тегло, по-лоша аеродинамика оттам и разход на гориво, по непрактични и тн. и за какво заради някаква висока позиция на седене ми като искаш те гледаш отвисоко качвай се в автобуса :D
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    каза ... селския бег!
  • #13
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Селска колица.
  • #12
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Реалист до Истината ( преди 6 години )
    Не е нужно да го гледаш по снимки - има шоурумове!Разгледах доста добре модела в Порше София Юг и мога да се хвана с теб на бас за каквото искаш, че твърди пластмаси там няма!И ако трябва да го сравня просто като материали със Шкода Кодияк и Шкода Карок, които видях на Автосалон София - ами съжалявам, има причина, поради която Фолксваген е по-скъп! Шкодите са чудесни, но там пластмасата е много по-груба и твърда!Всяко нещо струва цената си - Шкода не е Фолксваген, а Фолксваген не е Ауди!
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    покрива хубу е бял ама що и А колоните бе дева?!? така е като сложен от друга кола аси!
  • #10
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Факт! ( преди 6 години )
    Е как ще са номер едно като Рено-Нисан официално са номер едно *** не те ли е учила да не лъжеш не е християнско или май си от тия дет не маат свинско много!
  • #9
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Абе ( преди 6 години )
    чета долните *** - разбирачи и ми става ясно защо България е на това положение!Факт е, че VW пак са 1 и изобщо не се интересуват от мнението на такива "капацитети".
  • #8
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Истината ( преди 6 години )
    Като гледам снимките, този T-Roc не ми изглежда никак, ама никак добре. Твърдата и гадна пластмаса се вижда от космоса. Отвън е направо тарагедия.Очаквах, че са започнали да правят малко по-актуални коли, но тази ме връща в края на 90-те на миналия век. КонКУРенцията в този сегмент е доста сериозна, а ФВ си правят направо подигравка с клиентите, които евентуално биха си го купили, колкото и малко да са те.
  • #7
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Факт! ( преди 6 години )
    Че Рейнджа е премиум е факт чудя се само тия къде са тръгнали както отбелязва колегата дори Дачията е в пъти по-кола от Фолцвагината!
  • #6
    9 rate up comment 2 rate down comment
    15135 ( преди 6 години )
    Дори и Дачия Дъстър е по-качествен автомобил от прехваления Range Rover!Какъв премиум е Range Rover - премиум са Бентли и Ролс-Ройс!10 годишен Range Rover струва 15-20 хиляди лева, при положение, че като нов е струвал 250 хиляди лева!Сигурно затова, че е много качествен...