IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Bugatti подготвя по-евтин хибриден модел

Автомобилът ще бъде базиран на платформа на Porsche

Bugatti подготвя по-евтин хибриден модел

Откакто премина под шапката на Volkswagen през 1998, Bugatti представи само два автомобила - суперавтомобилите със средно разположен двигател Veyron и Chiron. Сега обаче ни очаква нещо много по-различно, тъй като компанията подготвя нов, доста по-различен модел, гласи публикация на списание Automobile.

Bugatti подготвя по-евтин хибриден модел

От непотвърдената информация става ясно, че Bugatti работи по нов хибриден модел с две врати и 2+2 конфигурация на седалките в интериора и по-ниска цена от тази на Chiron. Новият модел ще бъде част от по-мащабен напън от страна на концерта Volkswagen Group в производството на по-луксозни хибриди и електромобили.

Източникът на информацията, цитирана от Automobile, е Георг Кахер, който е един от чудесно осведомените експерти в германския автомобилен свят. Според него новото Bugatti може да носи името Atlantic, отдавайки почит на легендарния модел от миналото на компанията - Type 57SC Atlantic, както и че ще е базиран на скъсена версия на платформата на Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid.

Bugatti подготвя по-евтин хибриден модел

От изказването на Кахер става ясно и това, че не е изключено същата платформа да се озове в основата и на нов модел на Lamborghini. Той трябва да се казва Nuova E-spada, което е очевидна препратка към Espada - луксозният GT автомобил с четири врати, който италианците предлагаха на пазара между 1968 и 1978 г. Този автомобил също ще бъде хибрид и подобно на колегата си с емблемата на Bugatti ще предлага “голям въртящ момент в средния оборотен диапазон, огромни запаси от мощност във всеки момент, както и мигновено, но ненатрапчиво ускорение, се казва още в публикацията на Automobile.

Въпреки че двата нови Coupe модела на Bugatti и Lamborghini ще използват архитектура на Porsche, самата германска компания няма планове да възражда своя собствен GT 2+2 автомобил - Porsche 928.

Bugatti подготвя по-евтин хибриден модел

Audi и Bentley пък подготвят два изцяло нови електрически модела, които трябва да се появят в съвсем близко бъдеще. Те също ще бъдат базирани на платформа на Porsche, но този път тази, върху която ще бъде изграден серийния вариант на концепта Mission E. И двата модела ще имат четири седалки, а колата на Bentley ще се казва Barnato. Моделът ще бъде кръстен на Уулф Барнато - един от първите заводски пилоти на Bentley, който печели “24 часа на Льо Ман” цели три пъти. От друга страна, колата на Audi ще се казва e-tron GT.

Като резултат от астрономическите разходи по скандала Дизелгей, компаниите от портфолиото на Volkswagen започнаах да споделят платформите и технологиите помежду си повече от всякога. Архитектурата MLBevo например, се използва от Audi Q7, Porsche Cayenne, Bentley Bentayga, но и от Lamborghini Urus, както и следващото поколение на Volkswagen Touareg. Като допълнение, Porsche Panamera и Bentley Continental GT също използват една и съща платформа.

Снимки: Производителите
 

0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Цар Навуходоносор ( преди 6 години )
    "белите богове" ... мале,мале докъде стигнахме. Един е Бог, Исус Христос , Богът на библията и християните. Тъжно е, че марка с такова реноме започва да прави "по-евтин" модел, най-вероятно търси по-голяма печалба... Поредният случай , в който капитализмът унищожава изкуството.
  • #5
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Ориз в кимоното ( преди 6 години )
    Каква Койота бе хора. Койотите са за *** хора без изисквания и стил. Не са лоши коли ако си бушмен, но за белите богове е унизително дори да се возят в тези кочини. Койота нямат нищо на нивото на Бугати и това ги кара да побеснеят.
  • #4
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Русия ( преди 6 години )
    ВАГ не издържа.
  • #3
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Страхотна снимка. А за колата нямам думи!Предполагам, че под по-достъпна разбират примерно стартова цена 2 000 000 Евро? Интересно е какъв ще е ДВГ V10 или W16 и каква ще е хибридната система - суперкондензатори или нещо друго...
  • #2
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Striker ( преди 6 години )
    е то равнището на ВАГ-инал дори Дачия го задмина...
  • #1
    6 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Новината след това :Жълтурите масово получават инфаркти и инсулти, след като осъзнаваят, че Тойота никога няма да достигне нивото на VW.