IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai заменя дилърствата с квартални магазини

Концепцията Rockar, въведена първо във Великобритания, е насочена към по-младите клиенти

Hyundai заменя дилърствата с квартални магазини

Hyundai планира сериозна промяна в начина, по който предлага автомобилите си, съобщи компанията. Новият модел, вдъхновен от веригите супермаркети, ще бъде приложен първо във Великобритания.

Новите дилърства на Hyundai ще са по-малки и ще ползват формула, разработена от вериги като Tesco. Определящо за тях ще е местоположението им – на популярни търговски улици, за да привличат потенциални клиенти, които не харесват утвърдения модел на продажба на автомобили.

Hyundai ще продава коли като в супермаркет

Първите два такива магазина, носещи името Rockar, се оказаха успешни. Управляващият директор на Hyundai Великобритания Тони Уайтхорн е уверен, че с развитието на веригата, продажбите сериозно ще се увеличат.

„Вижте какво става в света на търговията – обясни Уайтхорн. – Мислим, че вече всичко може да се пазарува онлайн, но в същото време големите вериги като Tesco и Sainsbury продължават да строят нови и нови магазини. Но формулата се променя, те вече не откриват големи магазини. Ориентират се към по-малки, локални супермаркети, които са важни за хората, които живеят около тях. Хората искат да усещат физически контакт с търговеца, когато пазаруват”.

Hyundai ще продава коли като в супермаркет

Магазините Rockar показаха, че у клиентите има нагласа да си купуват автомобили онлайн, но все пак предпочитат и да посетят дилъра, за да научат нещо повече за колата и да приключат сделката. С други думи, клиентите държат да сключат сделка с реален търговец. В двата Rockar в Лондон са продадени почти 2000 коли за последните 18 месеца, като почти всички сделки са сключени на място в магазина.

Анализаторите на компанията твърдят, че това може да се промени, едва когато клиентите са напълно уверени, че при проблем ще има към кого да се обърнат.

Hyundai ще продава коли като в супермаркет

Първата сериозна промяна, дошла с Rockar, е вече факт – при традиционните дилъри на Hyundai във Великобритания средната възраст на купувачите е 52 години, докато в двата нови магазина тя е спаднала на 39. Освен това, в Rockar 54% от купувачите са жени, докато в традиционните дилърства този процент е около 10.

Тагове: hyundai rockar
0 от 500