Анонсираната преди няколко месеца върхова Lada Vesta Signature е напълно готова, като 10 екземпляра от модела вече обслужват представителството на Самарската област в Москва. Държавните служители ще трябва да изпробват машината и да я оценят, като от това ще зависи бъдещето на модела.
С новата Vesta Signature руската автомобилна компания се надява да конкурира успешно доказаните бизнес седани на европейските, азиатски и американски марки. Моделът е замислен като луксозна, но и практична алтернатива на стандартния модел, което го превръща в подходящо решение и за таксиметровите компании, разкрива ръководството на АвтоВАЗ в интервю за фирмения канал VAZ TV.
Vesta Signature е напълно готова за поточната линия, като качването й на конвейера зависи от оценката на служителите на представителството на Самарската област в Москва, които ще изпробват флотилия от 10 автомобила в продължение на няколко месеца.
Както разкрива главният дизайнер на АвтоВАЗ Стив Матин, който пристигна в руската компания след успешна кариера във Volvo и Mercedes, новата версия на Vesta е не просто луксозна, но и практична и изискана.
Моделът представлява удължена с 250 мм модификация на стандартната Vesta. Благодарение на това в салона има с 200 мм повече свободно пространство за краката на возещите се отзад пасажери, както и допълнително пространство в областта на главите.
Задните две места са разделени от масивна конзола, а сред екстрите на борда присъстват кожен салон, двузонов климатик, вградена в покрива антена, отваряща се с бутон в купето капачка на резервоара, модернизирана система за измиване на предния прозорец, инфо-развлекателна система и др.
Задвижването е поверено на 1,8-литров мотор със 122 к.с. и роботизирана трансмисия с 2 съединителя, които предават въртящия момент към предните колела.