IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Genesis G80 - вече официално

Вторият модел от луксозната линия на Hyundai вече е на пазара

Genesis G80 - вече официално

Корейският производител Hyundai официално представи втория модел от луксозната си гама Genesis. Това е седанът G80, чиито продажби на повечето пазари по света ще стартират в края на настоящата и началото на следващата година.
Genesis G80 бе представен официално
Задвижването на модела е поверено на 3,8-литров бензинов двигател, развиващ 311 к.с. Ще има и по-мощна модификация с 5,0-литров V8 и 420 к.с. Същите два агрегата се поставят на по-големия като размери и съответно по-луксозен G90. Задвижването на V6 версията е към четирите колела, а шасито на автомобила е настройвано на пистата „Нюрбургринг”, похвалиха се от компанията.

Интериорът на седана представлява продължение на тенденцията, която Huyndai наложи при Genesis, докато той беше част от марката. В салона се е появил 8-инчов сензор дисплей на инфотеймънт-системата. Тя включва и навигация, ката работи с Apple CarPlay и Android Auto. Нова е и музикалната система Lexicon Discrete Logic 7 със 17 тонколони.

В стандартното оборудване на G80 са включени адаптивен-куриз контрол, система за следене на мъртвите зони, система за поддържане на лентата на движение, система за превключване на светлините от дълги на къси, както и система за екстремно спиране в случай на опасност. Автомобилът може да спре самостоятелно при скорост до 80 км, ако на пътя внезапно се появи пешеходец или автомобилът отпред рязко намали скоростта си.

Цените на Genesisi G80 ще станат известни при началото на продажбите. Седанът ще заеме мястото на Hyundai Equus на повечето пазари. След него луксозният бранд ще пусне още 4 модела – малък седан, два кросовъра и купе.

Снимки: Hyundai

Тагове: hyndai genesis g80
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Стоев ( преди 8 години )
    То това си е досегашния "Дженезис" само че вече се води G80. В "Инд комерс" имаше един такъв - бяха му намалили цената с 10%, че 6 месеца не могли да го продадат. Колегите по-долу грешат, че го сравняват с А8 и Ес-клас. Този модел е в по-ниския клас при А6 и петицата, но е с около 300 кг по-тежък и дава свиреп разход от 18/100 градско. В по-горния се позиционира "Дженезис" G90, който в момента се предлага само в САЩ и Азия и не се знае дали въобще ще стигне до Европа.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Мерцауди 7-*** серия са сголбили тези.
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "А8 е престиж, класа и премиум" може би в чужбина, тук... това е 10-15-20 годишната кола на профанизираната и безполезна *** в България, знаете ги - сако върху тениска , татуси по врата, походката на шпиц, образование - не, професия обикновено неустановена + бояджии, тенекеджии, охранители в петоразрядна дискотека. А да и голямата гордост - половината имат 2 секундно участие в поне един поп-фолк клип. И да, ред сълзи ред сополи по "Васко" и "Жоро" все едно са им били най-близкия приятел
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 8 години )
    В цяла Европа карат нови коли, но всеки много добре си прави сметката за разхода на гориво, данъците и разходите. Затова ако помислиш внимателно ще установиш, че не всеки иска 400 коня, при условие, че кара културно. Може и 250 коня да е колата и пак да върви много добре. И може и да е дизел, да. Или хибрид. Варианти има. Ето - стигнахме до предлагането - Хюндай предлагат много ограничена гама. Според мен оттам ида проблема.
  • #9
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    До Triforce:Който купува такава кола, разхода му е последна грижа. Все пак тук говорим за представителни автомобили. Ама като гледам май няма проблем да му се боцне една газова уредба и тогава нещата заспиват (по нашенски)
  • #8
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 8 години )
    Супер си е колицата!Жалко, обаче, че нямат 3.6 дизел с 4х4. Дано поне пуснат хибрид под 4 литра, да може колата да гори нормално, защото съм 100% сигурен, че някои хора не биха си я купили не заради марката, ами заради разхода на гориво, данъците и т.н. 100% съм убеден в това!
  • #7
    4 rate up comment 12 rate down comment
    малии ( преди 8 години )
    Найстина луксозно такси,в катуна го чакат с нетърпение.
  • #6
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    А8 e прекрасен автомобил но... в класа на Пасат.
  • #5
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Въобще не споменавайте кАлуди, те не са в този клас въобще. Сигурен съм че този Хюндай, ще е доста по-качествен от А8.
  • #4
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тоя пък... къде видя класа в Ауди? Те продават най-евтино в луксозния клас - класата струва пари.