IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen представи новия крал на Нюрбургринг

Golf GTI Clubsport S ще излезе в серия от 400 бройки

Volkswagen представи новия крал на Нюрбургринг

Volkswagen официално представи най-мощната модификация на хечбека си Golf GTI. Тя е получила добавка Clubsport S и ще се появи за първи път пред публика на ежегодния фестивал на VW Group във Вьортерзее през лятото.
Volkswagen представи новия крал на „Нюрбургринг”
Както личи и от името, в основата на автомобила е дебютиралият преди година Golf GTI Clubsport. Хечбекът е създаден специално, за да подобри рекорда за най-бърза обиколка на „Нюрбургринг” сред машините с предно предаване. За целта инженерите на Volkswagen максимално са намалили масата и са форсирали двигателя.

Хот-хечът е останал без задни седалки, а предните са олекотени. Свалена е и част от шумоизолацията, поставен е по-лек акумулатор. Това е позволило теглото да бъде снижено с 30 кг. Част от компонентите на 2,0-литровия турбо двигател са подменени с нови и така мощността му е достигнала 310 к.с. В комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,8 секунди, а максималната скорост е 260 км/ч.
Volkswagen представи новия крал на „Нюрбургринг”
В крайна сметка Volkswagen Golf GTI Clubsport S е успял да премине „Северната дъга” на германската писта за 7 минути и 49,21 секунди, с което подобрява досегашния рекорд от 7 минути и 50,63 секунди, принадлежащ на Honda Civic Type R.

Във Volkswagen смятат да пуснат 400 бройки от модификацията, като 100 от тях вече са резервирани за немския пазар. На клиентите ще бъдат предложени 3 цвята - Deep Black Pearl Effect, Pure White и Tornado Red, но цените все още са неизвестни.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #30
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 години )
    Хаха, по принцип японските кашони нямат изолация. ФВ поне са я махнали!!!Кралят!!!
  • #29
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    и Хонда-та беше без седалки климатик и разби други неща когато си поставяше рекорда.
  • #28
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Без шумоизолация,без радио,без акумулатор,ами Голф и без това е една щайга,а така съвсем. Без да свалят от оборудването на една нормална кола могат ли да са по-бързи от стандартен Хонда Сивик Type R на пътя?
  • #27
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Това е ( преди 7 години )
    Царят - Голф!
  • #26
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Нещо много японска маска са избарали? Дизайнерите майсаопиталу сакето вече!
  • #25
    6 rate up comment 5 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    "Пред винкело всички са равни,пред Гоуфу всички са бавни!!!"-пернишка народна мъдрост.Айде у аварийката бавно подвижните оризарници,Гоуфу прелита.....ниско,хахахахахахаахахахаха.
  • #24
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Боен кон ( преди 7 години )
    А касетофона и тапицерията на тавана и Антената ли са махнали?? щели 400 бройки ама да не станат 200
  • #23
    5 rate up comment 4 rate down comment
    @ ( преди 7 години )
    S dve dumi DASA OUT
  • #22
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    След като е баран двигатела и почти цялата кола то не трябва да е към автомобилите с предно, които са стандартна версия.В противен случаи пускаме едно ферари fxx k и всичко що идва от смешното семейство на ВАГ припада и се скрива в килера. Да не говорим, че едното е умишлено направена НЕ шосейна версия, а другото е преработено муле за рекламни цели и за задоволяване на тъпите нужди от "някакви" качества в тоя автомобил, че иначе собствениците им на какво да се радват? На снимки в нета ест.
  • #21
    9 rate up comment 10 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    Лелееее,сега Дошо ще получи удар.Някъф Голф унищожи мечтата на живота му.