IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Започнаха тестове на Logan и Sandero с 4х4

Двата модела са с различна от тази на Duster трансмисия

Започнаха тестове на Logan и Sandero с 4х4

Тестове на прототипи на моделите Logan и Sandero, оборудвани със система за задвижване на четирите колела, стартираха на полигона на компанията АвтоВАЗ в Толиати. Според изданието "Авторевю" автомобилите са оборудвани с хидростатична трансмисия, благодарение на която няма нужда от преработване на конструкцията им.
Започнаха тестове на Logan и Sandero с 4х4
Системата 4х4 за двата модела е съвсем различна от тази, която се използва при Duster. Предвижда се през 2018 г. тя да започне да се поставя на автомобилите на Dacia, произвеждани в Русия, както и на хечбека Lada XRay, който използва същата платформа B0. В Русия моделите на Dacia се продават под марката Renault.

Според данни на изданието новата технология се казва AddiDrive и е разработена от подразделението Poclain Powertrain, което е част от френската компания Poclain Hydraulics.

Системата предвижда интегриране на хидравлична помпа в скоростната кутия и свързването на 30-киловатов мотор със задния диференциал. В стандартния си режим с тази трансмисия автомобилът остава само с предно предаване, а задните колела се включват когато предните пребуксуват. Системата работи при скорост до 40 км/ч.

Един от плюсовете на този тип задвижване е възможността за постигане на висок въртящ момент при ниски обороти - до 670 Нм. Технологията обаче има и доста минуси - по-малък коефициент на полезно действие, висока стойност на хидромотора и хидравличната помпа, а също така и задължителното използване на течност с висока степен на чистота.

Снимка: Renault

Тагове: logan sandero
0 от 500