IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz представи новата E-Class

Моделът излиза с избор от два двигателя

Mercedes-Benz представи новата E-Class

След като миналата седмица видяхме първите снимки на новото поколение E-Class, днес Mercedes-Benz разкри модела официално. Пред публика бизнес седанът ще се появи на стартиращото днес автомобилно изложение в Детройт, САЩ.
Mercedes-Benz представи новата E-Class
Новото поколение E-Class е изцяло нов модел, изграден на нова платформа и изпълнен в стила на вече представените C- и S-Class. Също като тях автомобилът може да бъде поръчан с две различни предни части. Едната има стандартна решетка на радиатора и емблема на предния капак, докато другата е спортна, отличава се с голямо лого на решетката и е предназначена за версиите Avantgarde и AMG Line.

Интериорът на модела е напълно променен, като сега напомня силно на по-луксозния и скъп S-Class. И тук е заложено на два 12,3-инчови дисплея, като единият заменя уредите на арматурното табло, а другият, разположен на централната конзола, отговаря за инфо-развлекателната система на автомобила.

В оборудването могат да бъдат включени редица глезотии, сред които съраунд система Burmester 3D, амбиентно осветление с 64 различни цвята и много други. Налична е дори система за автономно придвижване Drive Pilot, която позволява на колата да се движи без помощта на водача при скорост до 210 км/час. Технологията е предназначена за магистрали.
Mercedes-Benz представи новата E-Class
При пазарната си премиера в Европа новият Mercedes-Benz E-Class ще предлага един дизелов и един бензинов двигатели. Дизеловият модел E 220 е оборудван с напълно нов двигател с обем 2,0 литра и мощност от 195 к.с., като ще изразходва средно по само 3,9 л/100 км. Бензинът е с обем от 2,0 литра, развива 184 к.с. и е предназначен за модификацията E 200.

По-късно тази година в гамата на модела ще бъде включена версията E 350 d, задвижвана от 6-цилиндров дизел с 258 к.с. По същото време трябва да бъде налична и бензиновата модификация Е 400 4MATIC, използваща двигател с 333 к.с. и система за задвижване на четирите колела. В гамата на модела ще попаднат също така дизел със 150 к.с. и бензин със 183 к.с.

Предвидена е също така хибридна версия под името E350e. Тя ще разчита на 2,0-литров бензинов агрегат, електромотор и батерии, които могат да се зареждат в мрежата. Общата мощност на системата ще бъде 280 к.с.

Продажбите на модела в Европа трябва да стартират най-късно през пролетта.

Снимки: Mercedes-Benz

Тагове: mercedes-benz e-class
0 от 500
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Sosa ( преди 8 години )
    Това , че Мерцедес започна да води политиката ФВ е известно от доста време. За 4 години казаха .че ще спестят 6 милиарда от рязане и удължаване на платформи. Линията като цяло ми харесва, много добър дизайн. Но всичко еднакво като на Ауди. За по евтините модели можеше да променят малко формата.
  • #9
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Само, че на хората не им пука, дали C, E и S изглеждат различно. А това струва стотици милиони за да се разработят различно изглеждащи коли. БМВ и Ауди го правят отдавна и никой не се е оплакал. За това и Мерцедес започнаха да го правят. Все пак се пестят пари от нещо, което потребителят не оценява. Масовият потребител така или иначе се радва на пластмасова Тойота или Ауди. Сърдете се на потребителите, не на производителите. Производството се напасва на търсенето, а не обратното!
  • #8
    7 rate up comment 2 rate down comment
    primorack ( преди 8 години )
    Тея бая са спестили с разработката на тая е класа. Така трябва криза е. Какво е това нещо всеки модел с различен дизайн. От VW да вземат и те така да направят, че нали са в криза. Правят гоуфу и после от него разпъват, свиват и ето още няколко модела. :DP.S. нямам нищо против мерцедеса, даже много ми харесва
  • #7
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Милко Калайджиев ( преди 8 години )
    харесва това!
  • #6
    17 rate up comment 7 rate down comment
    трета възраст ( преди 8 години )
    Наистина е много модерно да си с ред духалки и ред телевизори! Възрастните хора няма да се бъркат кое къде е...
  • #5
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Лично аз като почитател на марката и собственик на няколко модела на Мерцедес от последните 20 години, мисля че насоката им за развитие на интериора е модерна и правилна. Особено с разноцветното амбиент осветление, в което нямат конглокенция засега. Външно можеха да направят нещичко, за да отличат Е класата от S и C клас, защото досега C клас беше бейби бенца и умалено подобие на S клас, а Е клас го правеха различен, но и така няма да го върна. :-) Моята стана на 5 години и е време за смяна.
  • #4
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Мен лично не ме бърка, че карайки А-класа примерно, някой ще си помисли, че съм с Ес-класа хахахах.Единственото, което е притеснително е интериора. Как може такава безидейност и глупост при създаването му. Хайде, че е един и същ и при другите модели ще го преглътнем, но този ред с телевизори и ред с духалки е повече от отвратително. Супер грозно е. Само това нещо разваля, цялата добра работа по този автомобил, който, като цяло бива.
  • #3
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Аз ( преди 8 години )
    Когато колите са красиви,няма значение до колко се различават.Астън Мартин от 20 години сигурно нямат нещо много различно,но не пречи да привличат клиенти.На БМВ колите като се различават повече,не означава че има модел който да е толкова атрактивен. ;)
  • #2
    30 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Преди Е- класата поне беше с 4 фара и се различаваше от останалите... Сега разликата между C, E и S e размера
  • #1
    29 rate up comment 11 rate down comment
    Pudzianowski ( преди 8 години )
    Господа от дизайнери от Бенц, кога ще се опитате да излезнете от порочния дизайнерски кръг в който и Ауди бяха изпаднали преди време - С-клас, Е- клас, S-клас, абосолютно еднкави на външен вид.