IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новият Mercedes-Benz E-Class

Първи официални снимки на бизнес седана

Това е новият Mercedes-Benz E-Class

Премиерата на новото поколение Mercedes-Benz E-Class ще се състои след броени дни в Детройт, но още днес можем да видим как изглежда моделът. Разпространената галерия със снимки разкрива както екстериора, така и интериора на германската лимузина.
Това е новият Mercedes-Benz E-Class
Дизайнът на напълно новия E-Class не е изненада, тъй като е много близък до този на вече показаните S-Class и C-Class. Заложено е на масивната фирмена решетка на радиатора, челните светлини с две LED секции и LED стоповете с хромирана лайсна между тях.

Сходни с новите S-Class и C-Class са и решенията в интериора. Виждат се два големи дисплея, като единият заменя уредите на арматурното табло, а другият, разположен на централната конзола, отговаря за инфо-развлекателната система на автомобила.

Официална информация за техническите параметри на новия Mercedes-Benz E-Class не е налична, но германското издание Auto-Presse посочва, че моделът има коефициент на челно съпротивление от само 0,23. Дължината пък достига 4923 см.
Това е новият Mercedes-Benz E-Class
Очаква се, че при пазарната си премиера моделът ще предлага един дизелов и един бензинов двигатели. Дизелът е напълно нов с обем 2,0 литра и мощност от 200 к.с., като ще изразходва средно по само 3,9 л/100 км. Бензинът е с обем от 2,0 литра, но към момента няма информация за мощността му.

На по-късен етап новият E-Class трябва да предложи и хибриден вариант - E350e. Той ще разчита на 2,0-литров бензинов агрегат, електромотор и батерии, които могат да се зареждат в мрежата. Общата мощност на системата ще бъде 280 к.с.

В гамата на модела ще попаднат още два дизела - със 150 и с 258 к.с., както и два бензина - със 183 и 333 к.с.

Всички подробности за новия Mercedes-Benz E-Class ще станат ясни на 11 януари, когато автосалонът в Детройт ще отвори врати.

Още по темата:
Новата Е-Class – 5 факта за най-технологичния бизнес седан на света

 

Тагове: mercedes-benz e-class
0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 4 rate down comment
    ......... ( преди 8 години )
    Не искам да се заяждам, но много хора плюеха Ауди, че правят само еднакви коли. Вече го има и при Мерцедес и БМВ. Колкото да не ни харесва или харесва май това е модата за сега....... еднакъв дизайн в различни размери...
  • #14
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Дам ... ( преди 8 години )
    S-класа в Е-изпълнениеилиС-класа в Е-изпълнение ... кой както му хареса!
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    emos ( преди 8 години )
    На духинг са защото когато са кеш пара може да имаш не особено приятна среща с една любима институция у нас и не само у нас.Отделно,че врътката с ДДС минава по лесно когато е на месечни вноски.Надявам се че от горе написаното можеш да си отговориш за доходите
  • #12
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Йори ( преди 8 години )
    До Заинтересован: Повечето от тия скъпи коли не се изплащат с лизинг към физическо лице, а по-скоро към юридическо лице, демек, фирмата на въпросния човек, когато става въпрос за хора, които въртят някакъв бизнес. Затова оня убавец Горанов иска да облага с данък такива коли, които се купуват от фирми уж за служебни, пък се ползват за лични цели. А иначе има и едни 8-10% от хората в България, които имат прилични заплати (разбирай над 3000 нето на месец) и могат да си позволят такъв лизинг.
  • #11
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Striker ( преди 8 години )
    Не е лоша. Но наистина са 99% идентични С, S и Е класите.
  • #10
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Заинтересован ( преди 8 години )
    Добре де мaйкa му стaрa повече от половината такива Е класи в БГ, а и не само в БГ са на лизинг, винаги ми е било интересно какви месечни доходи г/д трябва да имаш, че да си позволиш такава кола на лизинг?!?!?!?
  • #9
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Бенц фен ( преди 8 години )
    Едно време можех да различа кое е 190 и кое е 124ка от 200 метра...сега от 20 метра убии ме, не мога.
  • #8
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Милко Калайджиев, харесва това!
  • #7
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    А едно времешните мерцедеси да не би да не си приличаха, пак *** коментари правирте:http://***.autoevolution.com/news/german-car-design-and-the-emperor-s-new-clothes-103180.html#agal_0
  • #6
    15 rate up comment 2 rate down comment
    primorack ( преди 8 години )
    Разпъната C класа. Нищо повече не мога да кажа.