IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Citroen се отказва от легендарното си окачване

Причините за решението на французите са изцяло финансови

Citroen се отказва от легендарното си окачване

Превърналото се в запазена марка хидропневматично окачване на Citroen, което донесе на марката славата на производител на ултракомфортни автомобили, отива в историята заедно с настоящото поколение на модела C5, съобщава Automotive News.
Citroen се отказва от легендарното си окачване
Основната причина за решението на ръководството на концерна PSA Peugeot-Citroen е високата стойност на технологията, която бе въведена още през 1953 г. Французите са на мнение, че поддържането на подобно окачване само заради един или два от моделите на Citroen не е рентабилно.

Лично шефът на марката – Линда Джонсън, обяви, че хидропневматичното окачване няма да се предлага на бъдещите модели на марката. С какво обаче ще бъде заменено то, така и не се уточнява. Най-вероятно в Citroen ще се обърнат към партньорите си от Peugeot за някакво решение, което ще запази комфорта на машините при пътуване.

„Нямаме намерение да лишаваме клиентите ни от комфорта, с който са известни нашите автомобили, но няма как да не отчетем, че тази технология е доста остаряла и трябва да се търсят нови варианти”, коментира Джонсън.

Снимка: Citroen

0 от 500
  • #12
    5 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 8 години )
    След общо 11г каране на истински ситроени (с хидропневматика) това окачване ще ми липсва в бъдещите модели. Освен добрата возия, важно предимство е гарантираният просвет дори и при пълно натоварване. Там, където другите пълзят и се ослушват дали не им пада гърнето, моята Ксантия минава на втора, че и на трета понякога...
  • #11
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хората правят някакъв избор. Ако искаш евтина кола взимаш японски или италянски чорук, рядко френски, ако искаш класа и лукс взимаш Мерцедес. Е ситруен къде да продават, хем са бараки хем сложни хем не возят като Мерцедес и не са престижни а смехотворни.
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    до долният ( преди 8 години )
    Много си зле.От 1997 проблемът е решен.Носачите вече не избиват предният капак а ако го допуснеш това- е за 15 години ако не изкараш 600 лева за тоя ремонт- ти не заслужаваш този автомобил.
  • #9
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Прави са!С това кекаво окачване, предният капак е най-търсената част за Ситроен. Иначе е добро, но тъпо.
  • #8
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Причините за решението на французите са изцяло финансови"..да не очаквате ситроен да кажат, че технически не е добро?!?Истината е, че разходите надминават ползите, конглокенцията постига по добри резултати по по-добър начин и т.н. - т.е. не става.
  • #7
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Кво стана ве пичове дето хвалиха Ситроен заради невероятното окачване, сега те самите осъзнаха че има по-добри съвременни алтернативи. Ц5 аут от Европа. В китай чат-пат да продадат някоя бройка. Пазара показва кой може да прави добри коли и кой не. Ситроен определено върви надолу.
  • #6
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Жалко,тва им беше хубавото на ситроените.Сега ще им спаднат още повече продажбите в този клас (large family car) щото за кво да си купуваш фалшив ситроен дето всъщност е пежо или фиат?И най-накрая ще спрат да го правят.Ще си произвеждат малки *** и некви измислени джипове и тва ще е.А да и ще напъват там с DS да превземат класът на Ауди,Мерцедес и Порше което е смехотворно.Режат нещо доказало се за да хвърлят пари в очевиден пазарен провал.Никога не са имали свестен мениджмънт.
  • #5
    20 rate up comment 0 rate down comment
    С5 ( преди 8 години )
    Последното поколение - Хидроактив3 е достатъчно изчистена и опростена и няма кой знае какво за поддръжка. Помпата е електрическа и не мисля, че кой знае колко вдига разхода (при изправна система). За такъв клас автомобил разход с двулитров дизел около 5/100 (извънградско) съвсем не е лош, за да говорим за някакво повишаване.
  • #4
    16 rate up comment 0 rate down comment
    C5 ( преди 8 години )
    "Причините за решението на французите са изцяло финансови"Иначе окачването е много добро и има много плюсове, но фактът, че го оставиха само на един модел досега го прави нерентабилно. Аз лично ще съжалявам, че няма да мога са в бъдеще да си купя по-нов Ситроен "на топки". :(
  • #3
    8 rate up comment 1 rate down comment
    bmw e60 ( преди 8 години )
    Окачването не беше лошо но просто е твърде сложна система за нещо което може да бъде постигнато по по-лесен и евтин начин. Примерно magneride е такъв пример - цялата система е само в амортисьора и се управлява електрически. От друга страна хидравличната система изисква помпа която пък вдига разхода на гориво и това не е приемливо вече.