IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ожие се справи с конкурентите си и в Полша

Световният шампион във WRC уверено върви към трета титла

Ожие се справи с конкурентите си и в Полша

Тоталната доминация на Себастиан Ожие (Фр) и тимът на Volkswagen Motorsport в световния рали-шампионат (WRC) продължава. Французинът спечели рали „Полша” и записа ппети успеха победа за сезона. И дръпна убедително в шампионата, което почти сигурно ще му донесе трета поредна световна титла.
Ожие се справи с конкурентите си и в Полша
Втори финишира Андреас Микелсен (Нор, Volkswagen), който единствено успя да се противопостави на съотборника си по време на цялото състезание. В крайна сметка норвежецът изостана на 11,9 секунди на финала. Триумфът на тима на Volkswagen можеше да е пълен, но третото Polo R, управлявано от Яри-Мати Латвала (Фин) се удари в дърво в последната отсечка и загуби шансове за Топ 3.
Ожие се справи с конкурентите си и в Полша
В крайна сметка трети завърши От Танак (Ест, M-Sport) с Ford Fiesta RS, а Латвала е четвърти. Пети финишира Хейдън Падън (Вбр, Hyundai i20), а шести е съотборникът му Тиери Нювил (Бел), който се превъртя през покрив в последната отсечка, но се върна на трасето и стигна до финала.
Ожие се справи с конкурентите си и в Полша
В класирането Ожие има 161 т., докато следващият го Микелсен е с 83. Трети е Мадс Остберг (Нор, Citroen) с 69, докато четвъртият – Латвала е с 66. Пети е Нювил с 58, следван от Крис Мийк (Вбр, Citroen) и Елфин Евънс (Вбр, M-Sport) с по 53, и др. Следващото състезание е рали „Финландия” (30 юли-2 август).

Снимки: WRC

 

Тагове: wrc
0 от 500
  • #6
    5 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 8 години )
    A M-Sport от две състезания насам са с подобрена кола. Не случайно искаха да върнат Нювил отново в отбора си. Не съм в кухнята на WRC, но чета това-онова. Резултатите на Фиеста доказват, че автомобила може вече да се бори за първото място. трябва само отличен пилот и естествено късмет.
  • #5
    5 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 8 години )
    Не, правят ми впечатление две статии, почти едно към едно. И в двете се казва, че Латвала едва ли не трябва да е неблагодарен на дървото или по-точно Танак да се благодари на дървото, че ако не било то...глупости на търкалета. Танак направи грешен избор с гуми втория ден и от там загуби много време. По motorstv даваха точно гумите на Танак, които приличаха на мекици. И след като загуби тия 16 секунди, така си и отиде до края. Това е истината. И още една - Латвала е наказан 40 секунди.
  • #4
    12 rate up comment 6 rate down comment
    trb ( преди 8 години )
    Е как няма да е прав...все пак е бъчваря - тЕсен специалист, коментиращ директно от кухнята на WRC
  • #3
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Бъчваря е много прав просто Ожие е класа и няма такава психическа отговорност защото просто той си владе е шампионата от началото до край. Другите правят масово грешки пилотите на хюндай ситроен форд
  • #2
    15 rate up comment 8 rate down comment
    trb ( преди 8 години )
    Добре е, че си навсякъде из боксовете и знаеш кой автомобил е по-добър и кой не. Добре е, че си и на трасето и пилотите ги разбираш....а си просто бъчваря...
  • #1
    7 rate up comment 12 rate down comment
    бъчваря ( преди 8 години )
    Абе защо омаловажавате усилията на Танак? Той има цели 5 етапни победи срещу самно една за Латвала. Какво изпуснато трето място ви гони? Или копирате едно към едно други сайтове, на които пак им се привижда, как Латвала се блъснал в дърво и затова не бил на стълбичката. Танак водеше дълго време и имаше шанс за победата. Тоя автомобил на Фиеста е по-добър в техническо отношение от сегашния на Фолксваген, но липсва качествения пилот в M-Sport. Дано догодина си го намерят. Нювил в губите горкия.