Само преди дни BMW разкри обновеното 3-Series, но в компанията усилено работят върху следващото поколение на модела. То трябва да се появи през 2018 г. Британското издание Car успя да се добере до подробности за автомобила, а студиото за дизайн Larson дори нарисува свое виждане за това как ще изглежда той.
Снимка: Car Magazine / Larson
Следващата генерация на „тройката” носи заводски индекс G20. Тя ще бъде по-дълга, по-широка и по-мощна от своя предшественик. Двете спортни версии – M3 и M4, ще получат редови 6-цилиндров двигател с обем 3,0 литра, оборудван с електрически турбини, като благодарение на тях мощността на агрегата ще достигне 500 к.с. (431 к.с. при сегашното поколение).
В гамата на 3-Series и 4-Series ще бъдат включени 1,5-литров бензинов мотор с 3 цилиндъра, чиято мощност е 136 к.с., както и 1,5-литров дизел с 3 цилиндъра, развиващ 122 к.с. Освен тях моделът ще получи и бензинови и дизелови агрегати с 4 цилиндъра, като конските сили на най-мощния ще бъдат увеличени от 252 на 260 к.с. Ще нарасне и мощността на 3,0-литровия мотор с 6 цилиндъра - от 326 на 365 к.с.
Очакват се и две хибридни модификации – с 3-цилиндров двигател с обем 1,5 литра и 60-киловатов електромотор, както и с 2,0-литров двигател с 4 цилиндъра и 90-киловатов електромотор. Само на електричество „тройката” с такива агрегати ще може да изминава съответно 50 и 80 км.
Както и досега, за някои модификации на BMW 3-Series като опция ще се предлага системата за задвижване на четирите колела xDrive. Тя ще бъде достъпна за версиите M Performance като М350i, разчитаща на 450 к.с. Модификациите M3 и M4 си остават само със задно предаване.
На външен вид семейството 3-Series и 4-Series ще изглеждат далеч по-агресивно, като ще получат по-ниско разположени фарове. Секцията с емблемата на марката отново ще бъде в едно цяло с капака, както бе до появата на F30.
В интериора ще се появи голям сензорен дисплей на мултимедийната система, която ще може да се управлява и с жестове. Ще има и допълнителни асистенти за безопасност, сред които е системата за предотвратяване на сблъсък при скорост до 65 км/ч.