IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai Elantra ще получи нов турбо мотор

Двигателят с мощност 177 к.с. вече се тества при прототип на модела

Hyundai Elantra ще получи нов турбо мотор

Hyundai започна тестове на новото поколение на седана си Elantra. Моделът трябва да бъде показан през лятото, като на пазара ще се конкурира с автомобили като Chevrolet Cruze, Ford Focus, Honda Civic и Toyota Corolla.
Hyundai Elantra ще получи нов турбомотор
Според изданието Worldcarfans, което публикува и снимки на тестови прототип, моделът ще поучи напълно нов 1,6-литров бензинов турбо мотор с 4 цилиндъра. Неговата мощност ще бъде 177 к.с., а въртящият момент ще достига 264 Нм.

Освен това новата Elantra ще бъде оборудвана и с модернизирани 1,8- и 2,0-литрови двигатели, а на по-късен етап ще се появи и хибридна версия. Около година след излизането на седана ще излезе и версия „купе”.

Що се касае до дизайна на модела, той няма да претърпи сериозни промени. Автомобилът ще поучи шестоъгълна решетка на радиатора, спортна предна броня, стреловидни фарове и нови допълнителни светлини. Салонът ще предлага по-качествени материали и по-голям избор за персонализация.

Любопитното е, че освен новата Elantra до края на годината Hyundai ще пусне и нов хибриден седан на базата на предишната генерация на модела. Той ще трябва да се превърне в основен конкурент на Toyota Prius. Хибридният агрегат на машината ще се състои от 1,6-литров бензинов двигател, електромотор и малък литиево-йонен акумулатор.

Снимка: Worldcarfans

 

Тагове: hyundai elantra
0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Разхода на масло силно зависи от начина на каране. Едно е на магистрала със 130-200 км/ч, съвсем различно е градско. Това не е типично само за VAG, а по скоро за всички дизели. Има доста писано по нета.
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    до втория ( преди 8 години )
    Голф 5 92002-2010 в БГ) продавал по време на първото поколение на i30 2007-2012. Поасле Голф 6 беше фейслифт, на старата база и същото междуосие 2570 мм.
  • #5
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Teo ( преди 8 години )
    НОРМАЛНО Е ЗА ПОМПА-ДЮЗА. ГНЕЗДАТА НА ДЮЗИТЕ СЕ НАПУКВАТ ОТ СИЛНИЯ НАТИСК И ПРОПУСКАТ МАСЛО. 6 -ЦИЛИНДРОВИЯ 3.0 НА ТУАРЕГ СТИГА И 3 ЛИРТА МАСЛО ОТ СМЯНА НА СМЯНА. В СЕРВИЗА КАЗВАТ, ЧЕ Е НОРМАЛНО, НИЮО, ЧЕ Е КОМЪН РЕЙЛ.
  • #4
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Голфът е по-шумен, бучи (помпа-дюза), чвствително по-тесен е вътре и качеството на материалите е някакъв мит на Аутобилд. Иначе не е лош, пета година го карам. Само не знам дали 1.5 лирта масло е много разход за 10 000 км.
  • #3
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И колко по-добър е Голфа?!
  • #2
    2 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    твоят голф е доста стар за до го сравняваш с i30, ако го сравниш с голф на годините на i30 , ще останеш изненадан колко по добър е голфа
  • #1
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Няколко пъти съм карал i30 дизел 115 коня и ми харесва повече от моя голф5 1.9 105 коня. Не само че корейката харчи с 1 литър надолу.