Приложението myOpel, което германската марка лансира миналата година, вече е налично и на български език, съобщават от Opel.
Порталът е част от цялостна интернет базирана система за следпродажбена дейност и има за цел да помага на собствениците на автомобили Opel.
Чрез myOpel може да бъде записан час за посещение в сервиз, както и да се следи за специални кампании или напомняния за техническо обслужване.
Полезна част от приложението са двете секции - „Ръководство за експлоатация“ и „Светлини и индикатори“. Първата дава достъп до бързи справки за функциите на конкретния автомобил, до съвети за управлението и обслужването му, както и до препоръки за вида на използваните течности и смазочни материали и много други. В секцията „Светлини и индикатори“ пък са посочени значенията на всички светлинни индикатори на арматурното табло. Любопитна подробност е, че достъпът до информацията не изисква връзка с интернет, ако двете секции са предварително изтеглени.
Освен това, в случай на злополука през апликацията може да бъде изпратена на определен електронен адрес пълната информация за участниците в злополуката, свидетелите, местоположението на инцидента, допълнителни бележки и дори снимки. От раздела „Помощ“ на апликацията пък може да бъде направена и връзка с номер 112 за спешна помощ. В същия раздел са поместени инструкции за някои аварийни процедури като смяна на колело, теглене на автомобила, проверка на течностите, акумулатора и дори как се сменят перата на чистачките.
Новата апликация на български език може да бъде изтеглена от потребители на телефони с операционни системи Android и iOs. От стартирането на myOpel до сега приложението може да се похвали с над 4000 потребители.
Снимки: GM