IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Fiat инвестира 1 млрд. в заместниците на Bravo, Linea и Stilo

Автомобилите ще се произвеждат в Турция от Tofas

Fiat инвестира 1 млрд. в заместниците на Bravo, Linea и Stilo

Fiat ще инвестира около 1 млрд. долара в създаването и пускането в производство на ново семейство модели, което ще замени Bravo, Linea и Stilo на европейските пазари. Сумата ще бъде вложена чрез съвместно турско предприятие Tofas и местната фирма Koc Holding.
Fiat и турци инвестират 1 млрд. в заместник на Bravo
Моделът Bravo. Снимка: Fiat

Според изданието Automotive News, което се позовава на свои източници, ще бъдат създадени 3 нови автомобила – седан, хечбек и комби. Тяхното производство ще стартира през 2016 г. и ще продължи поне до 2023 г. По-голямата част от машините ще бъдат продавани и извън пределите на Турция.

Предвижда се Tofas да вложи 520 млн. долара за организацията на производството на новия седан, от който ще бъдат пускани по около 580 000 бройки на година. Останалата сума ще бъде инвестирана в пускането на хечбека и комбито, чийто общ обем на производство ще бъде по около 700 000 единици годишно.

Новият хечбек ще заеме мястото на Fiat Bravo, докато седанът ще прати в историята модела Linea. Комбито пък ще стане идеологически заместник на Stilo Multiwagon, който бе спрян още през 2008 г.

Производството на сегашното поколение Bravo приключи юли тази година, след като за 9 месеца продажбите спаднаха с 59% и стигнаха до 3000 бройки. Сега в предприятието се сглобяват кросовърите Fiat 500X и Jeep Renegade.

 

 

 

Тагове: fiat bravo Tofas
0 от 500
  • #8
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    1.3 16V Multijet (75 Hp) 3.5 лт на 100 извън града ,у градо 5 и половина ,това за мен е супер . Полото не ме интересува грам.
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    3ааа ( преди 11 години )
    Има стило и със сменяеми шарнири.(След 2005г по спомени)
  • #6
    8 rate up comment 0 rate down comment
    ааа ( преди 11 години )
    Само да те поправя колега "Аз" носачите на Стилото са цели със шарнира а и вече се рециклира до колкото знам. Поздрави!
  • #5
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Грандето държи цена все още ,за малкия си клас. Иначе извън градско 4 на 100 идеалка си е !
  • #4
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Аз ( преди 11 години )
    Стилото имат някой друг проблем по електрониката, нищо дето не е намерено начин да се излекува. Страдат от тампони на заден мост, отпред шарнирите се сменят отделно от носача, а и много по-малко ядове ще береш с ЖТД мотора отколкото с някой японски дизел. Не е като да нямам познати с Авенсиси наляли торба пари.
  • #3
    7 rate up comment 3 rate down comment
    aaa ( преди 11 години )
    Карам Алфа 147 1.9 жтд 116 катъра ,доволен съм. Съвет от мен по добре купи се Алфата те моторите са еднакви,разликата е в окачването Стилото има по евтини носачи това е. Разхода и вървежа са сладост просто. Алфа за 5 бона ще е супер просто преди фейс лифта визията!
  • #2
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ако искаш безпроблемна кола си вземи японска! На тези години дизел да вземеш е все едно да бръкнеш в торба с котки без да те одерат.
  • #1
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Аз ( преди 11 години )
    Стило, само че 115к.с. от 2004г. нагоре модела, тоя 101 не знам откъде го изкопаха, няма такъв модел.