IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

БМВ Мини/BMW MINI

+ лесен за управление, пъргав автомобил, удобно превключване на предавките, удобни седалки отпред и силни спирачки- малко пространство отзад, малък багажник, трудно закрепване на детска седалка

БМВ Мини/BMW MINI
История на модела
 
5/01 Представяне на Минито с 3 врати, 1.6 литрови мотори с 90 к.с. в модела One и 115 к.с. в Cooper.  ABS и 4 въздушни възглавници серийно3/02 Представяне на Cooper S с "напомпан" 1.6 литров двигател със 163 к.с.7/03 Мини One D с познатия от Тойота 1.4 литров дизелов агрегат със 75 к.с.4/04 Представяне на Мини Кабрио7/04 Мощността на Cooper S вдигната до 170 к.с. "Ах не е ли прекрасен". Притежателите на Мини познават този възглас. Това, което не знаят очарованите наблюдатели: Новото Мини става и за каране. Управлението и поведението на пътя поставят нови мащаби и то без да са правени отстъпки в полза на окачването. Естествено степента на въодушевление при карането на Мини зависи и от двигателя, ако става дума за Cooper удоволствието е тотално. Моделът One гладува при дългите предавки, без да при това да харчи по-малко, но който брои капките гориво ще посегне към дизела. С разработения от Тойота дизелов агрегат са поставени, обаче доста тесни граници на удоволствието от шофирането. Който не се нуждае от много пространство и търси активен автомобил трудно подминава Минито. Смущаваща е богатата употреба на гладки пластмаси в купето. 
 
Най- често срещани повреди:
 
Редки дефекти на горивните помпи (особено 2002 г.)
Дефектни съединители и ръчни скоростни кутии (01-02 г.г.)
Обратно повикване в сервизите : 2001 - капачката за горивото, 2002 - скорости
 
0 от 500