IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дефектни въздушни възглавници подведоха 7 производителя

Сервизната акция ще засегне над 4 млн. автомобила

Дефектни въздушни възглавници подведоха 7 производителя

Седем от най-големите автомобилни производителя стартираха мащабни сервизни акции на своите леки коли. При всички проблемът е един – некачествени въздушни възглавници, чийто пиропатрон може да се взриви без причина. Предпазните средства са производство на японската фирма Takata, съобщава USA Today.
Дефектни въздушни възглавници подведоха 7 производителя
Щандът на Takata на изложението във Франкфурт. Снимка: Ройтерс

В сервизната акция, която ще се проведе предимно на територията на САЩ, участват японските Honda, Mazda, Nissan и Toyota, германската BMW, както и американските Ford и Chrysler. Изтеглянето на автомобилите идва след искане от страна на Националната администрация за безопасност на движението на САЩ, която разполага с данни за нещастни случаи, свързани с неизправните въздушни възглавници.

Няма точни сведения за броя автомобили, които ще бъдат засегнати от новите сервизни акции, но се очаква те да бъдат над 4 млн., съобщава Automotive News. Най-сериозно ще пострада компанията Honda – с повече от 2 млн. машини. От тях 150 000 ще бъдат изтеглени от пазара в Европа.

Общият брой автомобили, отзовани заради неизправни въздушни възглавници на Takata през последните 5 години, ще достигне 10 млн., твърдят експерти. През пролетта на миналата година няколко японски производителя и BMW обявиха сервизна акция за 3 млн. свои леки коли, отново заради проблем с въздушните възглавници.

Тагове: takata
0 от 500
  • #25
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За съжаление човек трудно може да избяга от японските ***!Ето купуваш си НЕ японска кола а вътре сложили японски мехур......просто ужас!
  • #24
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Хвала на хУнда ( преди 10 години )
    Хахаха Дошо си измисля какви ли не класации само и само да спи спокойно, че и оризарците имат някъде някакво измислено първо място.
  • #23
    8 rate up comment 2 rate down comment
    сайонара ( преди 10 години )
    Явно Дошо произвежда частите на жълтите радиоактивни оризарчета. За това качеството на колите им е сходно с това на Дошльо...
  • #22
    6 rate up comment 2 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Няма ,по скапани модели от Lexus LFA както и другите японски марки....
  • #21
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дошо докато не му се случи лично на него нещо с тойота няма да повярва, че по-некачествена кола от тази няма.. То не бяха дела, факти, нещастни случиаи - дошо до дупка не вярва, последния наивник остана които твърди че червеното е бяло...
  • #20
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Cenitell ( преди 10 години )
    От подробният текст на новината се разбира,че сервизните акции са превантивни. А доколкото във всяко упътване се описват случаите на възможни и невъзможни случаи на задействана не възд. възглавница,споменатите данни за нещастни случаи "понамирисват" на застрахователни измами.
  • #19
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тойота, освен шевни машини ,друго не могат да правят ,както трябва ,колкото и да не ви се иска ,ама е така.
  • #18
    12 rate up comment 2 rate down comment
    iaroslav stanchev ( преди 10 години )
    Това,че японците осират собствените си марки с калпави части,както и да е.Ама и други марки взеха да страдат покрай японското "качество".От 5 години изтеглят коли заради тези еърбеци и чак сега,когато американците ги натиснаха да направят нещо, се усетиха,че една фирма им бърка играта.Къде спаха 5 години,джапанките?Не тестват ли,лаборатории за изпитания нямат ли?Имат,ама не ***,ако мине номера.Е тука минава,ама в щатите не минава,стискат ги за гушата и щат не щат признават и ремонтират.
  • #17
    13 rate up comment 3 rate down comment
    doc ( преди 10 години )
    Дошко-галошко, вече дажа фанатично болните *** японци престанаха да купуват трошьота... Провери какви са тенденциите за настроенията на купувачите на лични автомобили с над средни доходи.. Глобално тойота в тази целева група е представена с десетократно по-ниско присъствие от европейските производители..
  • #16
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Doc ( преди 10 години )
    Така и не се научиха че япоското е евтино, но винаги некачествено! От както тойота произвежда салоните на повечето европейски марки колите с всеки ден повече и повече заприличват на евтинджоска тойота...