IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Kia K4 дебютира в Пекин

Концептуалният седан излиза на пазара по-късно тази година

Kia K4 дебютира в Пекин

Корейският производител на автомобили Kia Motors отпразнува световната премиера на последния си изцяло нов прототип – К4, по време на международното изложение в Пекин тази година.
Kia K4 дебютира в Пекин
Разработен според конкретните нужди на китайските потребители, седанът К4 е с отличителен екстериорен дизайн и водещ в сегмента просторен интериор, оборудван с множество високотехнологични системи за сигурност, удобство и комфорт, сочи официалната информация от производителя.

С дължина от 4.72 метра и сравнително дълго междуосие за автомобил от среден клас – 2 700 мм, моделът обещава просторен и комфортен салон. А той е оборудван с редица високотехнологични системи за сигурност, удобство и комфорт, включително бутон за безключово стартиране на двигателя, Supervision уреди на таблото и инфо-развлекателна система UVO.

По отношение на оборудването за безопасност, К4 разполага с 6 въздушни възглавници, ESP и камера за движение на заден ход.
Kia K4 дебютира в Пекин
Прототипът К4 е оборудван с 1.6-литров турбо GDI двигател (лансиран за първи път на китайския пазар), който работи в комбинация със 7-степенна скоростна кутия с двоен съединител.

Информация за динамичните характеристики на новия модел все още не е разпространена, но пък от компанията уточняват, че концепцията е почти завършен сериен модел. Той ще стъпи на пазара на Китай през втората половина на 2014г. Дали Kia К4 ще се продава и в Европа предстои да разберем.
Kia K4 дебютира в Пекин
Снимки: Kia

Тагове: Kia K4
0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    7-степенна скоростна кутия с двоен съединител... Браво! Не знаех, че имат такава.
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    На бас, че това няма да го пуснат в Европа. Направено е за бедните пазари.
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Jk ( преди 11 години )
    Ми той философа правилно е забелязал. Представят кола с дължина на Пасат, а всъщност е на удължена платформа на по-ниския сегмент. Както с Октавия. Почти е Пасат, ама само почти. На платформа на Джета е, т.е. Голф. Междуосието издава истинската платформа, на ниския клас.
  • #3
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    до долния - абе философа - я виж че тва на снимката е седан - кви комбита сънуваш?!?!?
  • #2
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Междуосие 2.7 метра, хммм. С такова междуосие беше първото поколение KIA Ceed комби. Което означава, че говорим за сегмент С. В Европа KIA има модел в този клас. Безмислено е да пускат дублиращи се модели.
  • #1
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    То отзад е направо Пасат работата...