IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Alfa Romeo ще използва двигатели Ferrari

Моторите ще се поставят на седаните със задно задвижване и върховите SUV модели

Alfa Romeo ще използва двигатели Ferrari

Alfa Romeo ще използва двигатели Ferrari
Концепцията Gloria, която Alfa Romeo представи през 2013 г. Снимка: Alfa Romeo

Компанията Fiat Chrysler Automobiles вече обяви намерението си за съживяване на марката Alfa Romeo. Планът предвижда моделите от този бранд да бъдат позиционирани по-високо и да се конкурират в премиум сегмента. Общо седем нови автомобила Alfa Romeo вече се разработват, като част ще бъдат оборудвани с двигатели Ferrari.

Това твърди агенция Automotive News Еurope, като уточнява, че агрегатите на спортната марка Ferrari ще се поставят само на най-скъпите и престижни модели на Alfa Romeo - бъдещите седани със задвижване към задните колела и върховите SUV модели.

Очаква се, че такъв двигател ще получи върховата версия на модела Alfetta, който се подготвя като конкурент на BMW 5-Series. Този модел трябва да бъде на пазара през 2017 г. С двигател от Ferrari трябва да бъде обзаведен и най-големият кросовър на Alfa, който най-вероятно ще дели една платформа с бъдещото Maserati Levante. Проходимият спортен модел на марката трябва да видим още през 2016 г.

Подробности за бъдещата гама на Alfa Romeo ще бъдат разкрити на 6 май, за когато компанията Fiat е насрочила пресконференция. Според Джузепе Берта, професор в Университета Бокони и бивш шеф на архивите на Fiat, най-добрият и вероятно последен шанс за съживяване на Alfa Romeo са именно двигателите на Ferrari. "Ако Серджо Маркионе иска да се бори с немските премиум марки, единственият му шанс е да заложи на италиански дизайн и двигатели Ferrari", заяви той пред Automotive News Еurope.

Тагове: alfa romeo
0 от 500
  • #12
    14 rate up comment 0 rate down comment
    един ( преди 10 години )
    "е с 300 литра по-малък обем на багажника от останалите" Пич, кефиш ме! 300литра са си 600(шестстотин) БИРИ!!! Една сватба у Бг в днешно време няма такава консумация!!! За съжаление де... А сега сериозно! Ти виждал ли си с своите ОЧИ варел за нафта 200л. и четири или пет туби за бензин по 20л.??? В казармата бил ли си, или НЕ??? 300 литра само РАЗЛИКА от един багажник до друг багажник... Колко литра е хладилника на баща ти??? Вътрешен обем. Ей, много *** парчета се навъдиха в последно време!!!
  • #11
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не е мл а литра жулиета е с най-малкия багажник в класа, голфа не предлага повече място от другите в класа и фокус и бмв 1-серия имат еднакво голям обем на багажника и прикачен товар просто жулиета е с 300 литра по-малък обем на багажника от останалите и 200 кила по малко прикачен товар. За хубавия и качествен интериор на алфа, мисля че жулиета е първата с качествени материали, защото от десетилетия при алфа винаги проблем са били фалшивите пласмаси, сцепени табла и напукана кожа, виж тестовете.
  • #10
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Бай Уй ( преди 10 години )
    Абе остави го, той не прави разлика между литър и милилитър, затова говори за 300 литра разлика
  • #9
    23 rate up comment 1 rate down comment
    Sense ( преди 10 години )
    Тука се говори за Alfa Romeo и Ferrari ,не намесвайте пак тези *** от фолцваген.А сега по темата,това трябваше да се случи по рано,от Alfa Romeo се роди Ferrari и не се съмнявам че от сътрудничеството между тях ще излезе един страхотен автомобил.Това е най добрия отбор Ferrari Maserati Alfa Romeo.
  • #8
    21 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Иииб*ах го и голфа! 300 литра разлика? Сигурен ли си? :D
  • #7
    20 rate up comment 1 rate down comment
    KKK ( преди 10 години )
    Това е страхотна новина! На анонимния под мен предлагам никога да не кара Алфа с хубава кожа и звучен бензинов двигател, защото виж му харесало и тогава няма и да помисли да се качи в дървен голф повече :)))
  • #6
    7 rate up comment 30 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Нещо не ти разбирам поста? Уж твоята Алфа била с пълния пакет опции а при Голфа трябвало да се доплаща? Пълен пакет ми звучи като всички екстри за модела а при Алфа се доплаща скъпо и прескъпо за всяка екстра, не мисля че изостава с цените на екстрите от един Голф, само където Голфа предлага повече екстри, но това няма значение в случая. Относно интериор и екстериор гледах тест на новата Жулиета и Голф трябва да ти кажа, че алфата бе с екстрите на голфа, като изключим темпомат и старт-стоп система и излезе с 5000лв. Отгоре на Голфа а в теста Алфата харчеше повече, вървеше по-малко, спира по-бавно, повече шум в купето, по-малък обем на бажажника и то с цели 300литра, по-малко прикачен товар с над 200кг., освен това Алфата е с по-висок годишен данък, по-скъпа застраховка,по-малка гаранция 3г., срещу 4г. при Голф...
  • #5
    6 rate up comment 22 rate down comment
    Avi ( преди 10 години )
    преди имах алфа,чесно казано проблемна кола,от електроника до скорост.кутия,аДВГ феррари не добър избор,двигатели дават дефекти,жалко за алфа дизаин прекрасен,сложете ДВГ хонда,БМВ,става супер кола.
  • #4
    35 rate up comment 0 rate down comment
    www ( преди 10 години )
    Аз имам Алфа от този век модел, хечбек с пълния пакет опции, който ако сравним с класа на Голф трябва да си доплащаш солидно за тях ... мога смело да твърдя, че е един клас над Голф, Фокус и другите подобия без багажник отзаде. Просто няма кой да ти предложи кола с хубава перфорирана кожа, кожен волан, двузонен климатр., заводска ауд.система Bose, мулти волан, тракшън контрол/темпомат, ASR и кола със задни стабилизиращи щанги. Дизайна на интериор и екстериор не се коментира! Там е повече от ясно
  • #3
    20 rate up comment 0 rate down comment
    Г.Иванов ( преди 10 години )
    Селянин