IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

На сняг: BMW M3 срещу Subaru Forester

Задно предаване и зимни гуми срещу 4х4 с летни гуми

На сняг: BMW M3 срещу Subaru Forester

Все още има хора, които смятат, че задвижването към четирите колела прави ненужно използването на зимни гуми през студените месеци на годината. А във Великобритания дори се води спор за това дали зимните гуми са опасни през зимата - не дали са подходящи, а дали са опасни. Да, на Острова рядко пада сняг, но температурите по това време на годината са доста ниски.

За да спре спекулациите по въпроса изданието Tyre Review показа нагледно предимствата на зимните гуми. Става дума за противопоставяне между доказаната офроуд машина Subaru Forester и любителя на сухия и гладък асфалт BMW M3. Само че разполагащият със задно предаване германски автомобил е обут с подходящи гуми, докато Forester разчита на сковаващите се при студено време летни гуми.

Коментарите са излишни, но е добре да се има предвид, че при изкачване AWD системата все пак помага, въпреки липсата на подходящи гуми. При спускане, спиране или завои водачът на така оборудван автомобил бил останал само зрител на случващото се с колата му.



Видео: Tyre Review / YouTube

Тагове: vs bmw m3 subaru forester
0 от 500
  • #23
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Много,много старо видео!!!Всяка година го пущате,а точно преди години имаше и второ видео,където показаха каква е цялата далавера с нагласянето на целият клип.BMW-то със зимни гуми на леда не може да отлепи и само върти задницата.Поради тази причина са му сложили гуми с шипове,за да изглеждат нещата малко по-така.Истината е,че Субаруто дори и с летни гуми е по-добро от BMW със зимни.Единствено гуми с шипове са по-добри независимо от привода спрямо Субару.Само Субару,може да победи Субару зимата
  • #22
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Айде успокойте се дядови едно време шкодата само със зимни гуми я е карал. Каквото сложи бакиш в сместа това е зима лете. Да добра е зимната гума ,но преди всичко бунакът зад кормилото не трябва да се мисли за господ.Пълно е с в гробищата с подготвени за зимата тапири които си мислят ,че техниката винаги ще им спасява ***. Нямаш ли разум в главата никой няма да ти помогне няма бедни богати ,няма млади стари!
  • #21
    10 rate up comment 2 rate down comment
    b.b. ( преди 10 години )
    Говориш за формата на гумите, а замислял ли си се, че те имат и състав, който в случая е по-важен. Гледал ли си във Ф1 като завали как гумите за мокро държат колата, докато с тези за сухо колата е безпомощна и се върти като пумпал? А каква е разликата? В СЪСТАВКИТЕ. Ето това е разликата между нашите летни и зимни гуми. В зимните има повече каучук и са по-меки, за да останат меки при ниските температури, докато летните стават твърди като пластмасови. Не става въпрос за напомпани и ненапомпани ;)
  • #20
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Така, че всеки търкува нещата по различен начин. Гумата е изключително важен елемент, но хората се подвеждат. Ако трябва да сме обективни Зимните гуми са по-ефективни на сняг и лед, но доста по-слаби от летните на сух път и на дъжд. Преценете сами колко сняг пада във вашят град ако е често вие имате нужда от зимни ако е рядко пак имате нужда защото закона гоизисква а и не се знае къде ще ви се наложи да пътувате през зимпите месеци и в какво време.
  • #19
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Какво значи зимни-летни. Тъй като хората си нямат представа и изписали едни фермани... Да може да ви се струва смешно, но производителите на гуми малко или много мамят. Помните ли че имаше преди всесезонни гуми? Стават и за лято и за зима. Спряха ги от производство. Или не стават или е по-добре хоратя да купуват два чифта, незнам. Зимната гума има ламели които да зацепват на сняг, само че вече сняг у нас много, много няма и да има за 2 дена улиците са чисти имокри а на мокро летните са по-добри
  • #18
    9 rate up comment 2 rate down comment
    b.b. ( преди 10 години )
    Не само в Англия и тук в БГ и в този сайт има разбирачи, които ще те убеждават, че няма смисъл от зимните гуми. Ще има и папагали, които ще гледат клипа и още утре пак ще напишат, че БМВ е "лятна" кола. Според мен дори износени зимни гуми ще са по-доби на сняга от чисто нови летни. Най-добре нови зимни естествено. А защо се кара БМВ през зимата се вижда на 1:40 мин. Но този, който не разбира пак няма да види. За тези които пак ще питат подсказвам - само една дума: кеф.
  • #17
    23 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако можеше и зимата с летни гуми, нямаше да има зимни такива. Или вярвате в световната конспирация на производителите на гуми. Дори като го пише се заливам от смях. Кажете си, че нямате пари за гуми, а не да обяснявате как Слънцето изгрявало от запад.
  • #16
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Нагласено субарото тръгва много късно"Ъъъъ...то изобщо не успява да тръгне нормално просто...
  • #15
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Бай Добри ( преди 10 години )
    На лед и сняг всичко е въпрос на сцепление! Конските сили, 4х4 и тракшън контрола нямат много значение ако гумите са ***.Навремето(90-те)имах една дръглива Корса 1,4 60 коня и зимата и слагах едни тесни гуми със голям грайфер и метални шипове,някаква неизвестна марка бяха, даже не и помня името, обаче количката ставаше направо като моторна шейна! Лед,сняг,надолнища нагорнища... нямаше закъсване. Драпаше навред, стига на пътя да няма дълбок сняг (над 25см).
  • #14
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Дю-дю ( преди 10 години )
    каквато и да говорите, гумите имат огромно значение. износени и изпечени зимни *** са също толкова опасни като летните.