IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

GM изтегля Chevrolet от Eвропа

Разочароващите финансови резултати стоят в основата на решението

GM изтегля Chevrolet от Eвропа
General Motors ще изтетли Chevrolet от Европа до края на 2015 г., пише британското издание Autocar. Решението е част от плана на американския концерн да се концентрира върху другите си две европейски марки Opel и Vauxhall, които в последните няколко години губят позиции на пазара.
GM изтегля Chevrolet от Eвропа
“Увереността ни за бъдещето на Opel и Vauxhall расте. Фокусираме усилията си в тези две марки в Европа,” коментира Стивън Гърски, заместник-председател на Управителния съвет на General Motors. Според информацията решението няма нищо общо със сътрудничеството на General Motors и Peugeot.
 
“На практика спираме компания, която имаше 1% пазарен дял в Европа. Подобни финансови резултати са напълно неприемливи,” допълва Гирски.
 
“Chevrolet бележи спад в последните няколко години. Изтеглянето на марката от Европа няма да окаже негативно влияние върху присъствието на GM, като концернът ще се концентрира напълно в развиването на Opel и Vauxhall. Ще се погрижим за клиентите си в Англия и Континентална Европа. Ще предлагаме части за моделите на Chevrolet в следващите десет години, а сервизирането на колите ще е обезпечено в следващите две. През това време ще организираме дилърите на Opel и Vauxhall, които ще поддържат колите на Chevrolet в техните сервизи,” уверява говорител на General Motors.
 
Голяма част от дилърската мрежа на Chevrolet е съвместна с Opel и Vauxhall, което ще облекчи клиентите, въпреки изтеглянето на марката от европейския пазар.
 
Всичко това ще позволи на General Motors да реорганизира операциите в южнокорейските си заводи, които произвеждат 90% от европейските модели на Chevrolet. Очаква се продукцията да бъде пренасочена към по-стабилни пазари, като този в Русия, например.
 
Новите модели на Chevrolet ще продължат да се продават в Европа в следващите две години, за да се изчерпат складовите наличности.
Снимка: Chevrolet
Тагове: Chevrolet
0 от 500
  • #6
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ТОЗИ ХОД НА ШЕФОВЕТЕ Е ПЪЛНА НЕДОМИСЛИЦА, ЗАЩОТО ШЕВРОЛЕТ БЕШЕ ЕВТИНАТА ВЕРСИЯ НА ОПЕЛ, при условие, че дори фолксваген пускат евтина версия на колите си, дачия е конглокент, ти да изтеглиш своите евтини автомобили е пълна простотия, но така е като се решават тия въпроси от хора, които не ходят сред народа.
  • #5
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За опел се знае, че е пътник от две години насам. Все още се опитват да закърпят прооуките но рано или късно марката ще се срине и ще е честита на фиат като си я доизкупи.
  • #4
    16 rate up comment 7 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Все пак 1 % продажби означават над 100 000 автомобила годишно. Толкова, колкото има или имаше Алфа Ромео. Тук причината ми се струва не е в продажбите, защото тия модели не се продават само в европа и от продажбите не зависи печалбата. По-скоро се освобождава път на закъсалия Опел, който на практика се продава само в Европа и е важно да има по-големи продажби.
  • #3
    18 rate up comment 10 rate down comment
    V50 ( преди 10 години )
    Хм, тези какво са очаквали?В Европа подобни *** не вървят!Да си пробутват подобията на автомобили в С. Америка.Европейците сме хора с вкус, а такива недоразумения ги подминаваме с усмивка!
  • #2
    20 rate up comment 7 rate down comment
    мун_чо ( преди 10 години )
    Дам, европейците не харесват коли с ефтин палт по таблото и километражи/инструменти приличащи на китайски играчки...
  • #1
    20 rate up comment 6 rate down comment
    Вай-вай-Язък ( преди 10 години )
    Ха така и сега бакшишите само на дачии ли ще карат.Много хора ще ронят крокодилски сълзи за Ланосчета, Крузчета и Авеота ама мандрата от Кореа секна.Да им е честита на Дачия и Шкода - новите господари на пазара ни.