IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Suzuki върви към фалит и в Европа

Компанията няма печалби на Стария континент от 2008 г.

Suzuki върви към фалит и в Европа

През ноември 2012 г. американският филиал на Suzuki обяви фалит, а сега пред сериозни трудности е изправено и европейското подразделение на компанията. Неговият шеф Таканори Сузуки обяви пред агенция Reuters, че японският производител е на загуба на Стария континент от 2009 г. насам.
Suzuki върви към фалит и в Европа
„През 2008 г. за последен път регистрирахме печалби в Европа – призна Сузуки. – След това сме непрекъснато на загуба. Ако нещата не се оправят, ще си имам огромни неприятности.”

През миналата година резултатите на Suzuki в Европа спаднаха с 13.4% - до 154 446 бройки. А дялът на пазарите в ЕС на компанията намаля до 1.2%. Заради кризата заводът на японците в Унгария произведе едва 155 000 автомобила, въпреки че производствените мощности позволяват пускането на 220 000 единици годишно.

Според експертите проблемите в САЩ, където в момента се разпродава цялото имущество на Suzuki, и в Европа, ще накарат японският производител да насочи цялата си продукция към индийското си подразделени Maruti Suzuki. То ще се занимава с производството на евтини коли, насочени към пазарите в развиващите се страни.

Снимка: Suzuki

0 от 500
  • #14
    14 rate up comment 0 rate down comment
    1! ( преди 11 години )
    Някои хора приказват колкото да не заспят! Служебните марутита в централното електроразпределение(сега централно ЧЕЗ) се караха на уволнение 5 години от всякакви тъпаняри и издържаха на времето близо 9 години във фирмата. Колкото до витарат мисля че няма човек който да е карал витара и да каже че е лоша. Това ,че сузуки остана в 90-те и заложи на старата японска традиция не значи че са лоши автомобили. Колкото до останалите стандартни бращолевеници-плява!!!
  • #13
    16 rate up comment 4 rate down comment
    5 ( преди 11 години )
    Сузуки фалира в САЩ, ще стане същото и в Европа. Защо търсите причина другаде, а не в Сузуки? Имали сме Марути Сузуки, а служебно джипчето Марути и това са най-големите ***, който съм карал/возил съм се.
  • #12
    22 rate up comment 9 rate down comment
    FMC ( преди 11 години )
    Aнонимнико, не знам какво Сузуки си карал ( а дали ти не си оня "Suzuki Maruti"?), но само преди 3-4 месеца имаше статия в АБ, как Swift сменя2-3 скоростни кутии за 100 000 км и как има случаи с чисто нови автомобили, издържащи само 10000 км! Това не го могат дори и Ауди! Е как няма да фалира тая марка? То да бе изгоряла крушка, *** дойди. Ама скоростна кутия...*** си е мамата!
  • #11
    25 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Нормално е.Те нямат един свестен модел, един дори.И за капак дизели от Фиат,... туше!Едва ли има по-*** комбинация, хърбел на щърбел.
  • #10
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ff
  • #9
    30 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тъжното е че качествените производители на достъпни коли стават все по-малко за сметка на трошките с двегодишна условна гаранция, дето излизат по няколко марки от една платформа за да им излезе по-евтино.
  • #8
    27 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ще бъде жалко ако се оттеглят и от Европа, защото правят наистина добри двигатели. Трябва да наблегнат на качеството на купетата и окачванията си ако искат да съществуват. Защото една кола не е само двигател и скоростна кутия.
  • #7
    28 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Харесвам японските коли, но специално сузуки е с доста безлични коли. Огледайте по улиците какви джипки, и леки коли имат, ужасни са, нито дизайн , нито в технически данни добри, Всичките са доста нисък клас liana, swift, vitara , sx4, alto, baleno,
  • #6
    23 rate up comment 4 rate down comment
    до Студио -Х ( преди 11 години )
    Поправката е коректна,за което благодаря.Да,само истинската конглокенция ражда среда, в които добрите оцеляват.И това не го правят фирмите, а ние клиентите.Ако клиентите в САЩ и Европа бяха избрали продуктите на Suzuku,вместо на Skoda например,нямаще да има този преблем.Чеято в нашите спорове забравяме,че именно ние,клиентите решаваме проблема за фалита или възхода на фирмите.Тези проблеми могат да се предвидят,решат, ускорят или забавят от менаджмента ако успее да разбере тенденциите на пазара.
  • #5
    31 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    това ги чака и фолксваген ако не преосмислят политиката си !!1посредствени двигатели,нямат модерни хибриди,ел.коли - ужасен дизайн - води неминуемо да фалит - колкото и голям да си и все още да продаваш возилата си