IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

PSA губи по 7 млн. евро на ден

Профсъюзите във Франция не позволяват на компанията да съкращава работни места

PSA губи по 7 млн. евро на ден

Алиансът PSA, в който влизат производителите Peugeot и Citroen, търпи загуби от 7 млн. евро на ден, но не може да започне преструктуриране, за да намали тези резултати. Това съобщава икономическата агенция Bloomberg. И допълва, че компанията все още не може да достигне до единомислие със синдикатите, които са против съкращаването на работни места.
PSA/Peugeot-Citroen губи по 7 млн. евро на ден
Три от петте основни профсъюза в PSA искат реформи, които да намалят загубите заради намалелите продажби на европейските пазари. Криситян Лафайе, който е начело на един от тях - FO, е категоричен, че не изключва възможността съвсем скоро PSA да обяви фалит. Той остро разкритикува колегите си от другите два профсъюза, които обжалват в съда решението на PSA да затвори един от най-големите си заводи край Париж. Според Лафайе, колкото повече се отлагат нещата, толкова по-тежко става положението.

Агенция Bloomberg допълва, че разногласията между профсъюзите са заради намерението на PSA да съкрати 11 200 работни места през следващите 2 години. Само от спирането на завода в Оне-су-Буа край Париж без работа ще останат над 3000 души . Други 3200 ще се озоват на улицата след спирането на завода на компанията Faurecia. 57 % от тази фирма, която доставя част от оборудването и компонентите за колите на алианса, принадлежи на PSA.

Тагове: psa
0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хахаха "добри марки като Пежо и Ситроен" ти сериозно ли, пич?! Да не ги обърка с немските Фордове или Алфа Ромео - единствените хубави европейски марки?!
  • #13
    5 rate up comment 1 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Socializma kudeto mine, treva ne nikne
  • #12
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Volanadjia ( преди 11 години )
    Много тъжно, особено за фирми с традиции от началото на автомобилостроенето. Андре Ситроен предполагам няма нужда да се обяснява кой е. И подчертавам по принцип не харесвам френски коли. А по темата за профсъюзите да не правя реклама на компанията, ама преди 5 години ми поеха на 100% животоспасяващо лечение. Просто всичко зависи дали човекът срещу теб е наистина човек.
  • #11
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не е честно.Не е честно някой да бълва *** като Фолксваген и да печели докато добри марки като Пежо и Ситроен да изпадат в толкова тежко положение
  • #10
    3 rate up comment 7 rate down comment
    FMC ( преди 11 години )
    По минусчетата си личи, колко сте навътре в нещата. Или сте от другата страна или сте като повечето, превиващи ***, пардон гръб.
  • #9
    4 rate up comment 9 rate down comment
    FMC ( преди 11 години )
    Абе опашете си първо вашите гащури, какво сте тръгнали да давате акъл на френските и английски синдикати? Така се прави, Некато нас да се свиваме и мълчим, щото видите ли, шефа заложил всичко на банките. Е като го е заложил, да е искал моето съгласие? Не е. Тогава съм в правото си да искам и увеличение на заплата. Това не означава, че ще ми я даде, но ако не я искам, той ще бъде не една, а две крачки пред мен.
  • #8
    13 rate up comment 0 rate down comment
    до Angry chair ( преди 11 години )
    За да допълня колегата по- долу: Действително е показателен примера за неадекватност на профсъюзите при Маги Тачър и миньорската стачка. Миньорите в Англия стачкуваха за по- високи заплати, при положение, че потреблението на въглища постоянно е намалявало, а е имало изкопани въглища на склад за три години напред...
  • #7
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Към разходите,се прибавят и пропуснатите приходи,от там, ти идва и разликата!!!!!
  • #6
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Италия,Франция,Холандия,Испания,Португалия, производството на автомобили, във всички тези държави е засегнато, няма повод, да злорадстват някой фенове на VW-защото е типично САМО за ТЯХ!!!Нека,Турци и Китайци да работят,за да ви пълнят гушите,но в хората няма пари,кой ще ви ги КУПУВА?
  • #5
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какви 11000 уволнения за следващите 2 г? Това по какъв начин ще ги оправи? Ако губят по 7 милиона евро на ден това прави 210 милиона на месец ако разделим тази сума на средна заплата от 3000 евро излиза че трябва да уволнят 70000 работници, за да не са на загуба а да излязат на печалба трябва още народ да изгонят.