IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как се поставя покривът на Bugatti Veyron Grand Sport

1, 2, 3 (души) и готово (Видео)

Как се поставя покривът на Bugatti Veyron Grand Sport

За закупуването на открития Bugatti Veyron Grand Sport са необходими $1.7 милиона. Срещу тази сума получавате W16 двигател с обем 8.0 литра, четири турбини, максимална мощност 1001 к.с. и максимален въртящ момент 1250 Nm, както и всички екстри, които вървят към него.

Сред тези екстри присъстват и двата покрива, с които се предлага колата. Единият е прозрачен поликарбонатен панел, който може да бъде инсталиран или премахнат в зависимост от метеорологичните условия (Bugatti конструира откритата версия на Veyron, не като типично кабрио, а като targa, за да отговори на изискванията за безопасност на пътниците в колата).

Другият покрив е платнен, сгъваем, който е позициониран в колата. Функцията му, е да пази салона и пасажерите при внезапна промяна на времето. Това би трябвало да означава, че се поставя бързо и лесно...

Напрактика обаче, май хич не е бързо, нито лесно. Във видеото долу ще видите как собственик на Veyron Grand Sport и двама негови приятели влагат доста усилия, за да поставят въпросния покрив на двуместната кола.





0 от 500
  • #39
    4 rate up comment 0 rate down comment
    W12 ( преди 12 години )
    При този автомобил с 10 радиатора за охлаждане намиращи се зад пасажерите, и двигател развиващ стотици градуси температура пак отзад - няма никакъв шанс за гюрук или каквото и да било прибиращо се в купето както при другите кабриота !!! Това с чадъра е ЕДИНСТВЕНОТО решение когато те застигне дъжд !!!Не се съмнявайте, че инженерите на Бугати не са помислили в/у всякакви варианти !
  • #38
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И как блъскат само ХАХАХАХАХА все пак са араби,простено им е да са ***!Можеше да прескочат отсреща до BVLGARI да вземат един найлон или пешкир,ще върши същата работа
  • #37
    3 rate up comment 1 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 12 години )
    klip4eto e snimano v UK...pri tamo6noto vreme na tiq indiiski ciganeta 6e im padne boqta dokato slojat 4adura...sme6en klip, naistina!
  • #36
    2 rate up comment 1 rate down comment
    SMOKY ( преди 12 години )
    mnogo se zabavliavah.....dokato go gledah....tova ne6to otgore:prili4a na babami mu6amata na selo...xa-xa-xa-xa...
  • #35
    1 rate up comment 3 rate down comment
    kura ( преди 12 години )
    Za da si ingener pyrwo trqbva da te izpitam s moq ***.
  • #34
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Показали го били на снимката. Като инженер определено не мога да повярвам, че е възможно подобно малоумие и проектантско безсилие. При тоя размер и тази дръжка определено да се сложи този чадър не е лесно за сам човек. Така става когато има голям напън, но липса на съответните възможности. В такъв случай просто наблюдаваме едно насиране! Затова и по принцип съм противник на такива супер коли, вижда се, че все нещо ще куца ако искаш да изчерпиш лесно темата.
  • #33
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    е то толкова ясно са го показали на снимката как се поставя, ама кой да чете упътването. А много ми стана смешно какво е написал някакъв слабоумен ***: "На 4000 км. нови гуми,на 20 000 км. и джантите" Първо не разбрал че гумите се сменят с джантите, второ не разбрал че при спортните коли гумите се износват много по-бързо. Една ЕС класа износва гуми за 20 000км. нормална Ес класа за нормални пътища. Тоя Вейрон е с гуми за скорости над 400км.ч. Във Ф1 за 200 км.хвърлят по 2 комплекта гуми.
  • #32
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ***-мигани, работата е чиста преебавка- 1 милион евро и някакви супертехнологични чадъри...Пиян руснак да беше, по-добре щеше да го измисли.
  • #31
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    На 4000 км. нови гуми,на 20 000 км. и джантите.Това крещи "липса на технологии"!
  • #30
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Котоошу ( преди 12 години )
    Многоооо кеф отпред Вейрон / супер колата, а озад слугата.Извод: Бмф е слуга на Фолцваген.