Вход   Регистрация

Пежо 406/Peugeot 406

Пежо 406/Peugeot 406

+ отлични пространствени отношения, висок комфорт, модерни дизели, сигурно поведение на пътя - колебливо качество на изработката, дефицити в сигурността, малко възможности за поставяне на предмети в купето

  История на модела 9/95 Представяне на наследника на 405. Мотори: 1.8 литров с 110 к.с., 2.0 литров 16v с 132 к.с. 2/96 Нови мотори: 1.6 литров с 89 к.с., 1.9 литров турбодизел с 90 к.с. и 2.1 литров турбодизел с 109 к.с. 6/96 Нов 2.0 литров турбобензин с 147 к.с. 1/97 Представяне на комбиверсията Break, нов 3.0 литров V6 мотор с 191 к.с. 7/97 Представяне на версия 406 Coupe
8/98 Нов мотор: 2.0 HDI дизел с директно впръскване с 109 к.с., който заменя стария 2.1 dT. Серийно странични еърбегове. 5/99 Фейслифт и нов 2.0 литров HDI дизел с 90 к.с. 1/00 3.0 литровия V6 мотор вече с 207 к.с. 7/00 Нов бензинов мотор: 2.2 16v с 157 к.с. 1/01 Нови бензинови мотори: 1.8 16v с 116 к.с. и 2.0 16v с 136 к.с. 3/01 Нов турбодизел с директно впръскване: 2.2 HDI с 133 к.с. 7/01 Нов бензинов мотор с директно впръскване: 2.0 HPI с 140 к.с. 10/01 Нов турбодизел с директно впръскване: 2.0 HDI с 107 к.с. и филтър за твърдите частици 5/04 Смяна на модела, представяне на 407 Най-невероятното при 406 е неговата цена. Като нов, а също и втора ръка автомобилът е сред най-изгодните оферти на пазара. Получавате автомобил с дължина 4.60 метра и достатъчно пространство пътуващите отзад да си кръстосат краката. Даже може да кажем, че в 406 отзад е най-удобно. Седалката е толкова широка, че трима възрастни седят спокойно заедно. Отпред за сметка на това седалките търпят известна критика, тъй като са твърде меки и не дават достатъчно опора на по-едри пътуващи. Освен това са монтирани доста високо, така че възможността за настройване на височина е малко излишна. Облегалките за главите са малки, ниски и се изместват от зададената позиция. С това се изчерпват критиките по отношение на сигурността.
Окачването също спомага за безопасното движение - 406 залепва идеално за шосето. Най-голямата сила на автомобила е да абсорбира дори най-големи неравности по пътя. Моторите не блестят с някаква изключителна култивираност, с изключение на V6. Шестцилиндровият агрегат обаче не играе съществена роля на пазара. Границите на потребителското доверие се простират основно до 1.8 литровия мотор с 110 коня, който не харчи повече от базовия 1.6 литров. По-малкият от двата дизела също разполага с 90 к.с., а проблемите му започват с повишените очаквания към него, по тази причина този агрегат трябва да бъде яко изстискван. Чудеса от разхода на нафта не бива да се очакват при него, по този показател по-добър е по-големият турбодизел 2.1 dT с 109 к.с., който обаче е малко нехармоничен. Към момента най-добрият дизел е предлаганият след фейслифта от май 99 година комън-рейл 2.0 HDI. Цените при този мотор обаче на пазара втора ръка са твърде високи в сравнение с другите представители на модела. При всички случаи изборът на някой от дизелите си заслужава. Интересен е и предлаганият от средата на 2001 година супер модерен бензинов агрегат с директно впръскване. Най-често срещани повреди Електрика: дефектни CD чейнджъри поради проникване на вода в багажника, дефектиращи контакти на еърбега (изгаря лампичката) Спирачки: ръжда блокира спирачките на задната ос Каросерия: вратите тракат (променени 4/99), повредени уплътнения на вратите (променено закрепване 10/99) Обратни повиквания в сервизите на компанията: 2000 и 2001 година, поради серво на спирачките и закрепването на елемент на задната ос.
Ако имате опит с 406, коментирайте тази публикация! 
Реклама  


Купи Peugeot

  • Peugeot 306 2.0HDI КЛИМАТИК

    2850 лв.

    дата на произв. - януари , 2001 г., пробег - 159319, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Peugeot 307 1600

    5000 лв.

    дата на произв. - април , 2003 г., пробег - 126000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Peugeot 307 1.6 HDI

    4890 лв.

    дата на произв. - юли , 2005 г., пробег - 115000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Peugeot 307 1,600 euro3

    4499 лв.

    дата на произв. - февруари , 2003 г., пробег - 156000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Peugeot 206 1.400

    2999 лв.

    дата на произв. - януари , 2000 г., пробег - 118000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Peugeot 206 1.400 euro3

    2999 лв.

    дата на произв. - юни , 2001 г., пробег - 95000, С.к - Ръчна, цвят - Tъмно син

Виж всички обяви

Коментари ( 40 )

Напиши коментар Влез

от: Bobby ( преди 1 година )

Пежо 406 е уникален автомобил аз карам седаново Пежо - 1.8 16V,110к.с. модела е със заводска газова уредба GPL(LPG)...Разхода на газ в София е 10-11/100 км.,а извън градско е около 7,5/100..автомобила бие по возия всичките си конглокенти в този клас.Мога да кажа, че е с добро окачване от немски тип, като задното е независимо.Друг плюс е, че Пежо почти никога не започват да гният освен,ако не е удряна.Цените на резервните части са нормално скъпи. Като цяло е добър избор за лична или семейна кола!!
Отговори
 
+12
 

Положителни: 12  Отрицателни: 0

от: Ivo ( преди 2 години )

Вярно,че вратите тракат,но това не ми пречи да съм доволен от 1,9тд Не го "изстисквам",просто се возя с кеф и колицата ме слуша вече цяла година без никакви ядове,нищо че я купих 2'ра ръка,по-доволен съм от нея отколкото от мерцедеса който карах преди това
Отговори
 
+5
 

Положителни: 5  Отрицателни: 0

от: bat'Valio ( преди 2 години )

ot dve godini karam 406-cata 1.8 16V s gazov injekcion te4na faza i sam mnogo dovolen ot varvene ot razhod ot komfort i povedenie na patq!!!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: :) ( преди 3 години )

ot 4 godini karam poejoto i sam smenil samo masla remaci i bilaletki mn sam dovolen....
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: iv ( преди 3 години )

ot 3 godini karam 2.0/110/hdi 2001 godina.kolata e perfektna.pp. zada vi varvi po dobre avtomobila periodi4no po4istvayte debitomera s shprei/obezmaslitel/.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 1

от: сашо ( преди 3 години )

Този модел е перфектен имам такова 2002 год 2.0 хди 110 кс перфекна кола добро ускорение.Също от екстрите ми харесва сензора за дъжд.Дизеловият двигате също е много икономичен 5 литра на 100 км като считаме че е 2000 куб двигател.И си е доста пъргава
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1

от: BOBY ( преди 4 години )

Здравейте приятели и фенове на Пежо. Карам Пежо от 1998г. Сменил съм ги 4, като последното е 406. Нямам думи за колата. Не я сменям за нищо друго, освен за ново такова.
А за това, че тези които правят св...ки нищо друго не могат, другите и това не могат да правят.
За 5 год. му врътнах 60 000 само със смяна на 1 накрайник и 2 биалети.
Против Пежо говорят тези, които не са се качвали и неу са карали Пежо.
Отговори
 
+9
 

Положителни: 11  Отрицателни: 2

от: Анонимен до: Пламен
( преди 4 години )

Лично аз, пред немските танкове и каски предпочитам френските ласки - някак си по ми допадат ;))) - Mnogo me kefi mnogo originalno :)))
Отговори
 
+4
 

Положителни: 6  Отрицателни: 2

от: Toni ( преди 4 години )

Karam ot dve godini i polovina 406 HDI 110k.s. 2001g. izminal sum s nego pochti 70000km.Mnogo sum dovolen ot nego ne sum smenial nishto po nego a razhoda e neveroiatno nisuk za kola ot tozi klas harchi mi malko nad 5\100
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: Paco ( преди 4 години )

karam 2.2HDI komfort,voziq sigurnost spored men sa na nivo.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 11  Отрицателни: 1

от: КАБАКОВ ( преди 4 години )

НЕ РАЗБИРАМ МНОГО ОТ КОЛИ,ИМАМ 406 КОМБИ.ЗАЩО МИ ИЗГАСНА МОТОРА ПРИ ДОКОСВАНЕТО,НА ПЕДАЛА НА СПИРАЧКАТА.ПРИ СНЕГОВАЛЕЖ,ДОКАТО НА МЕРЯ ПОДХОДЯЩО МЯСТО ДА СПРА,ЗА ДА СИ СЛОЖА ВЕРИГИТЕ.ОКОЛО 3 КМ.,КАРАХ И МИ ПРЕВЪРТАХА(БОКСУВАХА) ГУМИТЕ,И САМО КАК ДОКОСНАХ(БЕЗ ДА ГО НАТИСКАМ И ММ) ПЕДАЛА НА СПИРАЧКАТА,ИЗГАСНА ДВИГАТЕЛЯ СЪС ЗАВИТ ВОЛАН НА ДЯСНО,ЛЕКО СЕ ОДАРИ КОЛАТА В МАНТИНЕЛАТА И ПРИ УДАРА МЕ ВЪРНА В СРЕДАТА НА ПЪТЯ,ДОКАТО СТАВАШЕ ТОВА БЯХ НА СКОРОСТ И МОТОРА ЗАРАБОТИ ОТНОВО.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 4  Отрицателни: 3

от: hristo до: Kirilov
( преди 4 години )

az karam s6toto pejo i imam problem s duzite i vodnata pompa kakvo 6te mi prepor5a6 no namen mi gori dosta po malko
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: suray ( преди 4 години )

koyto kara 406 2000 hdi preporicvam da mu sloci cip ne moga da vi opisa razlikata sis dumi razlikata e ogromna stava neveroyatno birza prosto e stahotno
Отговори
 
+2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 3

от: ivan kolev ( преди 5 години )

karam peugeot4061.9tdi ot 3 godini ie na 380 000 kim pravil sam remonti no ot ejednevnite saedinitel remaci i spira4ki za sega o6te si varvi dobre kato cialo mn.sam dovolen i za napred mislia da sia karam
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: vankata ( преди 6 години )

406HDI golemi xvalbi,ot nisko nivo.Karm e edna godin i 46000km s neq,a e 174000km kola kato vsi4ki ostanali sas svoite ( i-)rabota da var6i
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Grigor Grigorov ( преди 6 години )

Imam 406 TDI 90hp strahoten dvigatel NAI zdravata i sigorna kola proizvezdana do sega.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: chefo ( преди 6 години )

predi 4 godini sivzeh406td 96 godina na220000km,dotogava se durpah ot peugeo i ot frenski koli,prosto mi haresa cenata,navartiah mu115000km samogradsko/iak tormoz/ zatozi periodsamo;1nakrainik,1tampon na nosacha,starter,boltove za regulirane na zadnite koleleta smina maslo i filtri na7000kmPozdrava kola ne sam imal.Za SAJELENIE ia prashtam v morgata putnata taksa i stava 630 evro/jiveia v irlandia/imam i opel frontra susto e zdrava no niama vruzka s 406
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Пламен ( преди 6 години )

Извинявайте, но стана нещо и потретих /неволно/...не се сърдете :)
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: Пламен ( преди 6 години )

Преди карах Опел Вежда 1,8 Mi. Не беше лоша, ама няма нищо общо с 406-цата - и по комфорт, и по возия и по ръжда :))) Лично аз, пред немските танкове и каски предпочитам френските ласки - някак си по ми допадат ;)))
Отговори
 
+6
 

Положителни: 7  Отрицателни: 1

от: Plamen ( преди 6 години )

Imax renaut19 ostanamo samo voziata,kakvo li ne smenix po nego.Pak zaradi voziata si kupix 406 i pak po4vam s problemi,lampi4kata na eletronikata na motoa sviatkva i spira da nabira za izvesno vreme,a kolegata me bazika,4e tea koito pravat svirki ne mogat da pravat koli i mai 6te se okaze prav.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 5

от: koseto ( преди 6 години )

караите френски автом.наскоро карах голф 5 дизел1.9tdi като мотор бяга но возията е направо дърво ито голямо направо ми паднаха бъбреците.взехаго 35 500 лв ново не си заслужава парите
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: Пламен ( преди 6 години )

Привет Вам! От 3 години карам 1,9TD -1997г и му навъртях 60 000км.Сега е на 210 000 км. /ако километражът не е пренавиван :)/. Прекрасен автомобил. Единственият му косур е, че не е нов. Е, 11 годишен автомобил-иска пипане тук и там.На извънградско ми гори 6/100 , а на градско, с тези задръствания, и не съм и помислял да го засичам :)))
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: koseto ( преди 6 години )

и аз имам пежо406 2000куб 109к.с hdi от 1г го карам е дизел и ми харчи 6градско и 4.5л извънградскоисе родих с него преди имах опел на газ направо мъка
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: jivko ( преди 6 години )

iskam da popitam kakva e razlikata mejdu 406 2000 hdi i 2200 hdi.re6il sam da si kupq ama nemoga da re6a koe e po dobroto???
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: jivko ( преди 6 години )

iskam da popitam kakva e razlikata mejdu 406 2000 hdi i 2200 hdi.re6il sam da si kupq ama nemoga da re6a koe e po dobroto???
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: loko90 ( преди 6 години )

zdr na vsi4ki iskam da popitam i as imam 406 97 1.8 oba4e e sas zavodsko gazovo dava mi razhod 7/100 izvangradsko i kam 8.5/100 gradsko oba4e problema e 4e ne6to se zapu6i gazovata uredba nqkoi ako ima informaciq za nqkakav specializiran serviz za teq gazovi butilki tq e sas gazov injekcion koito e vatre v butilkata i e malko po specialna.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: dobchooo82 ( преди 6 години )

zabravih da kaja pejoto e 1.8
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: dobchooo82 ( преди 6 години )

neznam kak vi goriat tolkoz va6ite koli az imam peugeot 406 izvangradsko dobre 7.5 pri okolo 110 ama grsdsko ne po malko ot 12 i lampata na airbaga si sveti ostoianno sa6to taka lo6oto e 4e elektronikata po tabloto e sadjem tu pokazva tu ne pokazva inak kolata vozi kato lodka i kara leko
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: Kirilov ( преди 6 години )

Здравейте,

Аз имам 406 2100cm3 TDI.
Много съм доволен от автомобила като цяло.
Единствения недостатък на този двигател е високия разход около 9 л/100км градско и около 8,5 - 9 л/100км извънградско при около 110-130 км./ч.
С излючение на това съм очарован от този модел.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: ivo ( преди 6 години )

ima li 1800 k.b 66k.v 98g.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

Страница: 12
Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising