Всеки инженерен проект има своите етапи на развитие, но в автомобилната индустрия трябва да се предприемат две конкретни стъпки - дизайнът и задвижването. Първото ще привлече вниманието, докато второто - купувачите.
Между 1950 г. и средата на 70-те години автомобилната индустрия процъфтява. Освен това започва да има забележимо разграничение между коли мечта и концептуални автомобили. Докато първите са просто език на дизайна, вторите предвиждат бъдещи производствени модели.
Все повече производители разбират, че автомобил, създаден за шоу, може да привлече повече внимание от медиите. А спечелената безплатна реклама е много по-ценна от плащането за каквато и да е друга. И докато някои производители на автомобили са майстори на измамите, други са верни на думите си. Вижте 10 концептуални автомобили, които промениха индустрията.
Концептуални автомобили, които промениха индустрията (ГАЛЕРИЯ):