fallback

Десетте ветерана на европейските пазари

Някои от тези коли изглежда сякаш идват от друга епоха

В динамична индустрия средният жизнен цикъл на автомобила обикновено е около седем години. Това е неписаното правило на пазара - пускане, фейслифт в средата на живота след три-четири години и след това пенсиониране, за да се освободи място за новото поколение. Въпреки това, преглеждайки ценовия списък на новите модели, се срещат някои забележителни изключения - коли, които дебютираха, когато смартфоните все още имаха централния физически бутон и които днес, на прага на 2026 г., все още са там, поръчват се и често са много популярни.

Това не са складови наличности, а дълготрайни проекти, които са успели да се развият. За да оцелеят толкова дълго, тези автомобили са претърпели постоянна, но дискретна метаморфоза - не структурни сътресения, а естетически преработки, въвеждане на технологии (от инфотейнмънт екрани до задължителни ADAS) и обновяване на двигателя, за да се справят с все по-строгите емисии.

В някои случаи тяхната постоянност се дължи на несигурността на електрическия преход, която е накарала производителите да "замразят" инвестициите в двигатели с вътрешно горене, удължавайки живота на съществуващите модели. В други, съвсем просто, оригиналният дизайн беше толкова подходящ, че не изискваше подмяна. Ето десетте ветерани на европейските пазари – от най-новите до най-дългогодишните.

Десетте ветерана на европейските пазари (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 7 часа )
    Какви "ветерани",това са нови коли!
  • #2
    анонимен ( преди 8 часа )
    Fiat Panda наистина се оказа страхотна във времето. Мой познат продаде такива, зада купи далеч по-лъскава голяма кола, обаче мн бързо осъзна грешката, и веднага си взе отново Fiat Panda-ичка. Изкл доволен, за шепа гориво се придвижва безпроблемно навсякъде.
  • #1
    Скъсани боксерки ( преди 10 часа )
    Много добре си изглеждат! Защо трябва да приличат на китайско Лего!?
fallback
Последни