fallback

Японският двубой - Subaru Outback срещу Toyota RAV4

Двата SUV носят различни концепции и подчертават разнообразието в сегмента

Актуализираните варианти на Subaru Outback и Toyota RAV4, моделна година 2026, вече бяха представени, така че вече има достатъчно информация и за двата модела. Те разчитат на различни концепции и съответно на различен подход към клиентите. А техническото им оборудване и самото предназначени подчертава разнообразието в предпочитанията на купувачите в този сегмента.

И все пак със сигурност ще има потребители, които ще се колебаят между двата модела. Затова нека видим какво предлагат те, за да може да бъде направен по-лесен избор от тези, които искат японско качество и прецизна изработка.

Subaru Outback срещу Toyota RAV4 (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Субару много ръждясват
  • #12
    peter1 ( преди 2 месеца )
    Пропагандата на японски ниско бюджетни нужници, продължава! Надеждни... Аман! Само бедняци и стиснати даскали може да видите да ги карат тези грозотии в развитите държави. Виж, в Русия са много популярни:)
  • #11
    Zahari Iliev ( преди 2 месеца )
    Двата автомобила са различен клас! Subaru outback е комби (wagon), колкото и странно да звучи, а RAV4 е класически средно голям suv! Еквивалентни са Subaru Forester и Toyota RAV4, там трябва да се прави сравнение.
  • #10
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Как ще са несравними? И двете са обидни боуклюци, дворни дървени нуужницци, опасни подобия на коли, създадени единствено да цуцат парички от нискоинтелигентни бедни хорица. Не само са сравними - в това отношение са абсолютно еднакви. Която и да вземеш, няма да сгешиш.
  • #9
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Няма как да се сравняват несравними неща. Ако искаш офроуд машина си вземаш Субаруто. Ако искаш градски СУВ с леки офроуд характеристики си вземаш РАВката. И двете машини са чудесни за предназначенията си. Някой ще кара повече извън пътя и ще избере едното, а друг ще кара повече на асфалт ще избере другото. Един иска да му харчи малко гориво и да му е по-комфорто ще вземе едното, а друг няма да го бърка колко харчи, но не иска да се притеснява от закъсване в трудни условия и терени та ще вземе д
  • #8
    DSG ( преди 2 месеца )
    Срам само от VW -грип
  • #7
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Не ги ли е срам!? Да организират бой между инваалиди! Това да не е средновековието!?
  • #6
    Форко ( преди 2 месеца )
    Абсолютна некомпетентност, да се сравняват раф със обк- рафката винаги се е сравнявала със Форестър.Обаче пък последния модел японците го "орязаха" от към двигател и мощнпст за Европейски пазар, та в момента поне по този показател е назад. Дори и за мен, сегашният избор би би Аутбека, въпреки че дотук съм яздил 4 поления Форестъри, все нови.
  • #5
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Имал съм по-старите версии на Сугарев Легаси( едно 1995-2.0 и след него 2000 г-2.5 л) И двете возеха добре,но "горяха" масло много здраво! А двигателите не бяха износени!? Това ме отказа от бъдеща покупка на Субару! Предполагам моделите от 2025/6 година нямат този конструктивен проблем!!
  • #4
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Аз съм със Субару Легаси с най-мощния двигател и всички екстри. Много му се кефя. Супер автомобил е. Имам приятел с Тойота Хайлукс, която е егати коравата Жипка. Така че, според мен и двете марки са супер. Въпрос на вкус, потребности и предпочитания. Със здраве!
fallback
Последни