fallback

Mitsubishi превърна и Eclipse Cross в клонирано Renault

Новото поколение на японския SUV стана електромобил и ще се продава само в Европа

Eclipse Cross EV се присъединява към нарастващата европейска гама на Mitsubishi, базирани на модели на Renault. Така той следва Colt (Clio), ASX (Captur) и Grandis (Symbioz), като се превръща в поредния пример за бейдж-инженерен. Позициониран в сегмента на компактните SUV, това е вторият изцяло електрически модел на Mitsubishi в Европа, след спрения градски i-MiEV.

В Mitsubishi са преработили предната част с отличителни разделени LED фарове и нова решетка, която прилича на Outlander, както и с преоформени отвори на бронята. Отзад актуализираната LED графика на задните светлини и по-тежката доза лъскаво черно оборудване го отличават от модела на Renault.

Профилът изглежда познат, но има нова хромирана облицовка на D-колоните и по-футуристични джанти с диаметър 19 или 20 цола. Като цяло новият модел намалява пропорциите купе-SUV на първия Eclipse Cross, който стартира през 2017 и получи Филева през 2020.

По отношение на размерите, Eclipse Cross EV е по-малък от своя предшественик, задвижван от ДВГ, като дължината му е 4470 мм. В същото време обаче междуосието му е значително по-голямо, разтягайки се до 2785 мм. Обемът на багажника е 478 литра, като той се увеличава до 1670 литра при свалени задни седалки.

Вътре купето приема цифровата настройка на Renault с 12,3-инчов инструментален панел и 12-инчов екран на информационно-развлекателната система в портретен стил, управляващ вградените услуги на Google. В името на диференциацията Mitsubishi добавя нови опции за интериорната облицовка и тапицерия.

Характеристиките на модела включват електрохромени стъклен покрив, LED околно осветление и аудио системата Harman & Kardon Premium. Предлага се пълен набор от технологии за подпомагане на водача, включващи полуавтономно шофиране по магистралата.

Eclipse Cross EV е изграден на платформата CMF-EV (Ampr Medium), която вече се използва в Renault Megane/Scenic E-Tech и Nissan Leaf/Ariya. Мощността идва от монтиран отпред електрически мотор с мощност 218 к.с. с батерия от 87 кВт/ч, предлагаща пробег от приблизително 600 км. Батерията има система за управление на топлината с водно охлаждане и е съвместима със скорости на зареждане до 150 кВт/ч.

Японският производител обяви, че ще пусне и по-слаба версия на модела. Тя най-вероятно ще използва огледално спецификациите на Scenic E-Tech от начално ниво със 170 к.с. и батерия от 60 кВт/ч.

Новият електромобил ще се произвежда в завода в Дуе във Франция като част от алианса Renault-Mitsubishi-Nissan, започвайки от четвъртото тримесечие на 2025. Същите съоръжения са дом на производство на Renault Megane E-Tech, Scenic E-Tech, R5 E-Tech, Alpine A290 и Nissan Micra EV.

Още снимки на новото Mitsubishi Eclipse Cross - вижте в галерията:

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Клооунът не е Мицубиши. Клоууните са тези, които ще ги купят Рено с друга марка, а не оригинала.
  • #5
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ти пък се изказа. Маздите са най-трагичните коници. Пълна измама. Продават невероятно опасен и евтин *** в лъскава опаковка. Но явно и ти си се вързал на опаковката. Обзалагам се, че дори не си се качвал на такава.
  • #4
    Тончо ( преди 2 месеца )
    Кошник като всички нови без маздите имам кола Ауди на32 години и ще надживее този рециклаж
  • #3
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Рено Аустриал, само емблемката на воланя е друга :)))
  • #2
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Поне 2 пъти съм му писал за това, но той коментари не чете. Досега никога не си е оправил и една грешка.
  • #1
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Петре, не е бейдж, а е бадж.
fallback
Последни