fallback

Седем популярни опции, които причиняват повече вреда, отколкото полза

Експерти са категорични, че тези функции много често се превръщат в проблем за автомобила

Съвременната автомобилна индустрия предлага на клиентите безкраен списък от допълнително оборудване. Маркетолозите уверяват, че всяка нова функция прави живота на водача по-добър и по-комфортен. На практика обаче много от тези скъпи „подобрения“ се оказват или безполезни играчки, или източник на сериозни проблеми и непредвидени разходи. Експерти от веригата за сервизи Rolf съставиха списък с опции, към които трябва да се подхожда с голямо внимание.

Седем популярни опции за автомобили... (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #6
    Български гражданин ( преди 2 месеца )
    Това с изключение на джантите са само глупости.Като гледам какви ги е измъдрил автора на статията все едно ми казва да се върнем на москвич или жигула щото там няма екстри или по точно какво да е излишно, да разсейва или да ни изненада с неприятно скъп ремонт!
  • #5
    Леля Гошо ( преди 2 месеца )
    Всички от 18" нагоре спешно да минат на 13".
  • #4
    анонимен ( преди 2 месеца )
    #3, като си гъзе, що не летиш с първа класа, ами се друсаш по хиляда километра без шофьор на масажните си седалки? Тия екстри са глезотийки, които продават (не и на мен разбира се). Вече масово рекламите и ревютата на коли основно акцентират върху размера на таблета, масажа и стъкления покрив, без даже да се загатне каква трансмисия, че даже и какъв двигател има. Жалко, че останаха съвсем малко коли, от които става нещо. А в Европа такива не са останали.
  • #3
    Скъсани боксерки ( преди 2 месеца )
    По логиката на автора трябва да се карат стари кошници с никакви екстри и радио респром...Мен лично най ме дразнят старт-стоп, която убива мотора и стартера, и асистента на маркировка, който ме вбесява с вибрациите на волана. А, който е карал по 1000+ километра на ден, знае какъв кеф са масажьора и доброто аудио...
  • #2
    анонимен ( преди 2 месеца )
    ако знаеш какво качеството на сглобка и материали обезшумявяне и каква хайенд музика имат в луксозния клас нямаше да има ателиета за дорабатка на интериори които да вземат по 30 - 40к. евро за преработка
  • #1
    sas ( преди 2 месеца )
    Ако статията таргетира собствениците на 200-годишни кошници на по 300-400к км, това е супер статия. За всички други, които карат по-нови автомобили, повечето е тотална глупост. Не съм чувал за кожено табло да са напука пре първите 10-15 години . Напукани сензорни панели? Да, не са ергономични, но да са ненаждни... Проблеми с high-end аудио система?! По-скоро знам за избушени стандартни говорители, отколкто за изгорени маркови усилватели. Виж, за скапани потенциометъри, да... Като цяло - глупости
fallback
Последни