fallback

Вижте най-мощния седан BMW

Manhart напомпа новото M5 G60 до 910 конски сили

Новото BMW M5 G60 получи изключително мощна версия MH5 900 E. Спортният седан има агресивен външен вид и разполага с двигател с мощност над 900 к.с. Тунингът е направен от германското студио Manhart, което отдавна работи с различни модели на баварската марка.

Новото BMW M5 Manhart MH5 900 E запазва plug-in хибридната конфигурация с 4.4-литров V8 двигател с два турбокомпресора и електрически мотор, но мощността му е значително увеличена. От 727 тя скача на 910 к.с., а въртящият момент - от 1000 на 1200 Нм. Това е най-мощният седан на BMW. Моделът има и спортен ауспух.

Спецификациите на BMW M5 Manhart не са разкрити, но е известно, че ускорението до 100 км/ч отнема по-малко от 3,5 секунди, а максималната скорост на автомобила надвишава 300 км/ч. Седанът е способен да се движи само на ток.

Тунингът на BMW M5 от Manhart включва също така инсталирането на спортно окачване от KW с понижен пътен просвет. Карбон-керамичните спирачки са стандартни за автомобила.

Manhart MH5 900 E се различава от стандартното BMW M5 G60 по по-агресивния си дизайн с нови брони, както и с бодикит, дифузьор и спойлер от въглеродни влакна. Предлагат се ковани джанти с диаметър 21 или 22 инча. Таванът на интериора е покрит с алкантара.

Още снимки на модела - в галерията:

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Предпочитам тунинга на "Алпина".
  • #6
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Илияне, четеш ли какво пишеш!? На дума ли ти плащат, че си повторил всичко? Да го беше и потретил, дъ и бъ маййййка ти некадъъърна дъ и бъ!
  • #5
    Chicho_Ficho ( преди 2 месеца )
    Аз пък ще си карам старата 550'ка :)
  • #4
    Chicho_Ficho ( преди 2 месеца )
    Аз ще си карам тунингованата баничарка, това бмв не ме квфи
  • #3
    Chicho_Ficho ( преди 2 месеца )
    Хубаво, ама пак е грозна да му се невиди
  • #2
    анонимен ( преди 2 месеца )
    фактите са следните - Тесла 3 дуал мотор 3.2 сек до 100км/ч
  • #1
    анонимен ( преди 2 месеца )
    най после статия за истински автомобил моля тези които са направили избор да се придвижват за под 2.5сек. с прахосмукачка да не клепат коментарии за технологичното несъвършенство на двг а ако все пак някой иска да се пробва ключ срещу ключ от софия до резово по под балканския заради камерите онова момче с тойотата предполагам ще приеме предизвикателството публично да ви унижи и да ви покаже че реалността е различна от лабораторните показания на WLTP облози приемат ли се или вече сме на даскало
fallback
Последни