fallback

Volkswagen официално превърна Polo в електромобил

Серийната версия концептуалния ID 2all идва догодина на цена под 25 000 евро

Серийната версия на показания по-рано Volkswagen ID 2all ще се казва ID Polo, тъй като германската марка започва да използва познати имена на модели в своите електрически модели. Премиерата на електромобила ще се състои на автосалона в Мюнхен, но германският производител показа негови снимки и разкри някои технически подробности.

„Имена като Polo или Golf са дълбоко вкоренени. Те са символ на качеството, достъпните технологии и наследството. Искаме да пренесем тези качества в електрическата ера“, обяви главният изпълнителен директор на Volkswagen Томас Шефер. "Те са символ на качеството, достъпните технологии и наследството.

Препратката на Шефер към името Golf потвърждава появилите се по-рано информации, че най-популярното име в гамата на Volkswagen ще бъде използвано за бъдещ електромобил – наследник на подобен размер и позициониран ID 3, който трябва да се очаква по-късно през това десетилетие.

Освен това се очаква ID 4 и ID 7 да приемат имената ID Tiguan и ID Passat, а производствената версия на ID Every1 – малък хечбек за по-малко от 20 000 евро, който трябва да се излезе през 2027, ще се нарича ID Up или ID Lupo.

Серийният ID ще бъде представен бъде показан заедно с концепция за своя кросоувър-брат, за който е потвърдено, че приема името ID Cross, за да обозначи позиционирането си като електрически аналог на T-Cross. Производствената версия ще стартира в края на 2026.

Тези автомобили са част от семейството на електрическите градски автомобили на Volkswagen Group, заедно със Skoda Epiq и Cupra Raval. И четирите са базирани на една и съща платформа MEB Entry и ще споделят силови агрегати.

Вече е известно, че ID Polo ще се предлага с избор от батерии от 38 kWh и 56 kWh - последната осигурява пробег от около 420 км, като ще предлага възможност за зареждане със скорост до 125 kW. Купувачите ще имат избор от четири нива на мощност от предно монтиран двигател.

В най-мощната си форма, обозначена с ID Polo GTI , електрическият хечбек ще развива 230 к.с. Това ще бъде и първият електромобил с обозначение GTI, като той ще следва миналогодишната концепция ID GTI.

Volkswagen също потвърди размерите на ID Polo - той ще бъде дълъг 4053 мм, широк 1816 мм и висок 1530 мм. Това го прави само малко по-голям от Polo с ДВГ и почти идентичен с Renault 4 ЕV. В интериор ще има 12,9-инчов сензорен екран на информационно-развлекателната система и 10,9-инчов цифров дисплей на водача, както и физически превключватели за аудио и климатроника.

Volkswagen се стреми да премахне всички твърди пластмаси от интериора си от следващо поколение, в съответствие с обещанието си да подобри качеството на материалите, като същевременно намали въздействието на автомобилите си върху околната среда.

Още снимки на електромобила - вижте в галерията:

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Толкова струва хюндай i30 N *** което е някакъв вид луксозен модел . В САЩ фолц умре като продажби. Съмнително е колко клиента в Германия ще предпочетат това автомобилче пред най-наточеният i30 но фолксваген е голяма богата фирма. Могат да хвърлят пари за глупости още години преди да фалират.2-3 години.
  • #2
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Всяка година като наближи времето за бонуси гордо обявяват новата стратегия с която ще громят останалите производители.
  • #1
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Въпрос - за какво ми е Поло, дълго почти колкото Голф?
fallback
Последни