fallback

Honda и Sony все още не продават колите си, но вече са на съд заради тях

Дилърите са недоволни от плана за продажби на електрическите Afeela

Съвместното предприятие между Honda и Sony вече е започна да приема предварителни поръчки за първия си електрически автомобил Afeela 1, но директните продажби ще започнат в най-добрия случай в края на годината. Въпреки това планираната схема продажбите вече разгневи американските дилъри, които заведоха дело срещу Sony Honda Mobility.

В иска на Асоциацията на дилърите California Cars, подаден до върховния съд на Лос Анджелис се настоява да се забрани приема на поръчки на бъдещите електрически автомобили на Honda и Sony. А причината е, че съвместното предприятие на двете компании планира да продава електромобилите директно.

Асоциацията на дилърите заявиха, че схемата на директните продажбите е атака срещу 161 дилърства на Honda и Acura, които са базирани в Калифорния. Първо, търговските представителства от десетилетия са партньори на марките, помагайки им да изградят репутацията си и да комуникират с потребителите. Второ, директните продажби лишават клиентите от обслужване поддръжка и прозрачно ценообразуване.

В момента Sony Honda Mobility отваря демонстрационни студия Afeela в Калифорния, които функционират като изложбено пространство, но работят само в определени часове. В бъдеще съвместното предприятие ще стартира няколко центъра за доставка в Калифорния. Електрическият автомобил ще се предлага в две нива на оборудване, на цени 89 900 и 102 900 долара.

В началото на годината, по подобна причина, дилърската общност реши да съди марката Scout, която беше възродена от концерна Volkswagen. Тогава беше посочено, че тъй като VW има разклонена и напълно функционираща мрежа от представителства, продажбата на нови модели на концерна трябва да става само през тях. Производството и продажбите на електрическите автомобили Scout също все още не са започнали.

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Кой вярва на тези измамници? Китайците за това време изкараха - в продажба! - по 10 модела всеки, Сшяоми направи 2 чупещи рекорди модела от нулата без никакъв опит - и ги продава!, а тия още показват прототипчета, които на всичкото отгоре не блестят с нищо - точно както и продуктите на Хонда и Сони.
  • #4
    анонимен ( преди 3 месеца )
    То щото с тези цени са се наредили на опашка
  • #3
    . ( преди 3 месеца )
    Господин Захариев, не се грижете за моята личност в автомобилния си сайт. Не съм чак толкова значи за да влияя на световната автомобилна промишленост и особено на японската която коментираме в момента, независимо дали ще си купя 10-годишна Toyota corolla или не. Нека се придържаме към автомобилната тематика на световно ниво а да не изпадаме в хипотезата че най-голям световен успех ще има тази марка автомобил на местния гъзар в която се качи Мара общата тая вечер.
  • #2
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тротинетка, не ги мисли джапанците. Мисли зимата как ще палниш дръгела :)))
  • #1
    . ( преди 3 месеца )
    Бъдещето е срещу японските производители. Обратното същото е вярно!
fallback
Последни