fallback

Volkswagen загатна за новия си евтин SUV

ID.2 Cross ще бъде версия за всички терени на концепцията ID.2all от 2023 година

Volkswagen обяви своята главна премиера на автомобилното изложение в Мюнхен. Това ще бъде нов концептуален модел, предвещаващ появата на нов достъпен SUV. Името на концепцията все още не е обявено. Според западни издания обаче става дума за проекта ID.2 Cross - SUV модификация на VW ID.2, която също съществува само в концептуална форма. Премиерата на прототипа ще се състои следващата седмица в Мюнхен, но онлайн дебютът е насрочен за 7 септември.

Засега са публикувани само дизайнерски скици на ID.2 Cross, но те дават първата представа за нюансите на концепцията. Например, ясно се вижда новата версия на фаровете, броните с имитация на защитни подложки, разширените арки на колелата и характерният дизайн на задните колони с намеци за въздуховоди.

Очаква се ID.2 Cross да бъде версия за всякакви терени на концепта ID.2all, който беше представен през 2023 г., въпреки че екстериорът му е проектиран в различен стил. ID.2all дебютира с един преден електромотор, произвеждащ 226 к.с., а обявеният пробег беше 450 километра. На премиерата беше съобщено, че производствената му версия ще струва около 25 000 евро. Най-вероятно сериен кросоувър със същите размери ще бъде малко по-скъп.

Бъдещият прототип вече е описан от Volkswagen като предпроизводствен модел, но няма да бъде качен на поточната линия до средата на следващата година. Плановете на VW включват още по-достъпен електрически автомобил с работещ индекс ID.1 - неговият прототип беше показан тази пролет.

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Така последно, до Август 2025 са построени 16.5 милиона зарядни в Китай. Само за Август, мнението е редактирано или изтрито, вчера го имаше, днес го няма. Линка по долу е верен.
  • #10
    анонимен ( преди 3 месеца )
    За зарядните станции. Леко съм се объркал, 16.5 милиона са. Не знам дали линка ще се загуби, преобразувайте го: t_me_gstopcar_2028 , телегата от 17 Август.
  • #9
    . ( преди 3 месеца )
    Въпреки това, научих нещо ново в процеса. Китай изгражда средно на месец около 550 000 зарядни станции. Всеки месец. А цяла Европа за всички времена е изградила толкова. И това са само обществените зарядни станции, въпреки че има много частни изградени включително в жилищните квартали. Сега разбирате ли защо в Китай преминават толкова бързо към електромобили? Има по 2,2 електромобила за всяка обществена зарядна станция. А електромобилите са по-евтини от автомобил с ДВГ
  • #8
    . ( преди 3 месеца )
    До 6. Изключително ми хареса мнението ти за 1,6 милиона изградени зарядни станции само за август. Но за разлика от антиелектриците за които всяка красива лъжа е истина, аз проявих критично мислене и проверих информацията. Не открих доказателства за твърденията ти, така че ще помоля за източник.
  • #7
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ммм...мноо грозну, мнооо! И не прай...бръм-бръм! Зако мий
  • #6
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Само за да се ориентирате, къде са китайците, и къде са ЕС. За АВГУСТ (само за един месец!) 2025г в Китай са построени 1.6 МИЛИОНА зарядни станции. За това китайците нямат проблеми с електричките, и си ги карат с кеФ.
  • #5
    бг смешки 2 ( преди 3 месеца )
    Туарега е единсрвеното което ме грабва от марката Фолцваген ! другото не ...
  • #4
    wtf?! ( преди 3 месеца )
    Хахаха, новата премиера е концептуален фейслифт на концептуален модел от 2023-та. После се чудят що отвяха с 200
  • #3
    бг смешки ( преди 3 месеца )
    НЕНУЖНО високи цени ....чудят как да вземат на балъците паричките ...а балъци има бол не само у БГ ( където са ,много де ) ...тези компании като Фолсваген , Самсунг и ОСОБЕНО БОИНГ се научиха само да смучат пари от клинетите си ....
  • #2
    123 ( преди 3 месеца )
    Новото Поло маскирано като SUV, за да плати клиента 60К лв. С тези ненормални цени, продължаваме да отваряме широко вратата на китайците.
fallback
Последни