Plug-in хибридите, или PHEV, са сред най-сложните превозни средства на пътя. Те съчетават пълноценен ДВГ с електрически и в резултат на това, за съжаление, и двата страдат от проблеми. Според различни потребителски асоциации тези автомобили се считат за едни от най-ненадеждните на пазара и най-често срещаните повреди са свързани с високоволтовата батерия.
Много сервизи обаче не са в състояние да отстранят дори дребни проблеми, какъвто е случаят с един Mitsubishi Outlander PHEV от второ поколение, автомобил, който се радваше на голям търговски успех по време на пускането си на пазара. Всъщност това беше един от първите PHEV модели и водеше в своя клас, заемайки почти целия пазарен дял. Въпросният автомобил е изминал малко под 129 000 км, когато е докаран в сервиз поради повреда във високоволтовата батерия. Това го вади от движение за 6 месеца, тъй като никой механик не успява да разбере какъв точно е проблемът.
Повечето от тези, които се опитват, си представят, че ще свалят батерията за ремонт или подмяна, като и в двата случая това би означавало значителни финансови разходи за собственика. За щастие, спецовете от OGS & Mechanics най-накрая се намесват и успяват да отстранят проблема почти без пари. Както е показано във видеото, оказва се, че проблемът с блокирането на Outlander е обикновен предпазител, който е изгорял. След като капакът е отворен, той просто е сменен и всичко това за скромната сума от 58 евро цента (1,13 лева).
Не е ясно защо този предпазител е изгорял, но клиентът успява да върне колата си в перфектно работно състояние. Понякога решението на един такъм проблем е много по-просто, отколкото си мислите, но явно са необходими добри механици, които могат да мислят нестандартно.