fallback

Изненада – клиентите на Rolls-Royce са по-млади от тези на Mini

В същото време средната цена на модел на марката е скочила близо двойно за 10 години

Луксозните автомобили често носят определен стереотип за това кой ги кара, но реалността може да бъде изненадваща. Като се има предвид колко скъп е новият Rolls-Royce, бихте очаквали средният собственик на един от моделите на марката да е доста възрастен. Това обаче не е така. Оказва се, че средно статистическият купувач на Rolls-Royce всъщност е по-млад от средния купувач на BMW и Mini.

BMW отбелязва своята 50-годишнина в Северна Америка с поредица от любопитни истории, като една от тях насочва светлината на прожекторите към Rolls-Royce, разкривайки няколко по-малко известни подробности. Сред тях е фактът, че в началото на 90-те години на миналия век BMW прави опит да закупи 20% дял в Rolls-Royce и Bentley, но предложението е отхвърлено.

През 1998 Volkswagen купува Rolls-Royce и Bentley, но не знае, че името на Rolls-Royce и логото "RR" принадлежат на Rolls-Royce PLC – известният производител на самолетни двигатели. BMW бързо придобива тези права за 40 милиона паунда и в продължение на няколко години VW и BMW трябва да работят заедно. Това продължава до началото на 2003, когато BMW става ексклузивен производител на автомобили Rolls-Royce.

Сега от луксозната марка разкриват нещо много любопитно – преди 15 години средната възраст на клиент на Rolls-Royce е била приблизително 60 години. Сега RR е най-младата марка в BMW Group, със средна възраст на клиентите от 43 години.

В същото време новите модели на Rolls-Royce също са „по-персонализирани от всякога“, като това също води до промени в средната продажна цена. За последните 10 години тя се е увеличила от 300 000 на 500 000 долара.

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 3 месеца )
    и пак изглежда като луксозен ковчег.първата работа на някой по-богат арабин е да купи 4-5 такива за всеки от синовете си които понякога са на 16 години.
  • #2
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 1 Не се бях замислял, ама май си прав. Много рядко виждам Ролс Ройс, като ми с еналага, да ходя на среща с инвеститори, да молим за повече средства за компанията. Виж - Тесла, Порше, даже Макларъни съм виждал, ама някак си "тузарските" лимозини липсват. Ролс Ройс, Бентли, Ес класи ... липсват. Прекалено "дядовски" идват.
  • #1
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Има още един любипитен факт за клиентите на Ролс-Ройс: 90% от тях ходят с чаршаф на главата!
fallback
Последни