fallback

Тези коли е по-добре да се купуват на старо, отколкото нови

Дори след 6 години употреба те запазват високата си надеждност

Закупуването на употребяван автомобил често е по-изгодно от закупуването на нов. Основното нещо е да изберете модел, който остава надежден дори след 5-10 години, не изисква постоянни ремонти и не „изяжда“ бюджета на собственика.

Експерти от автомобилната индустрия посочиха автомобили, които могат да се вземат на вторичния пазар без притеснения - те са издръжливи, удобни и изгодни за притежаван. Тайната на тяхната издръжливост са надеждни двигатели с ресурс от стотици хиляди километри, висококачествени интериорни материали, които издържат с години, устойчивост на корозия, както и лесна поддръжка и налични резервни части.

В случая посочените автомобили са избрани от изданието GOBankingRates. Тези модели са на 6 години, като цените им са за американския пазар. Повечето от тях обаче са популярни и в Европа, където се радват на сериозен интерес от страна на потребителите.

Тези коли е по-добре да се купуват на старо (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #20
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "хората, които разбират от коли знаят, че са здрави" Колко такива познавам...разбирачи. От 3 коли сглабят 1, за да има с какво да отидат криво-ляво до морето. А не са лоши хора. Просто нямат парички и са заблудени. И като им предложат някъде по-добре платена работа, изведнъж ги гледаш в немско.
  • #19
    Anordnung ( преди 3 месеца )
    Silverado-то няма общо с останалите автомобили от класацията. То е работно возило с двигатели от 4.3 литра нагоре. От 2019та имат един запъртък 2.7, който не знам кам мъкне 2 тона плюс багаж. Elantra-та също е изненадваща предвид проблемите с омасляването на цилиндрите. Останалите е по-добре да са произведени в Япония или Канада. Американските и мексиканските им версии са с по-лоша сглобка и по-често дефектират.
  • #18
    До #15 ( преди 3 месеца )
    Точно така е! Държат цена, защото са търсени много. А са търсени, защото хората, които разбират от коли знаят, че са здрави. Това с вярата не е за тази тема. Тук говорим за хора, които не си вземат първа кола и имат опит с различни марки. Едно време немците правеха страхотни коли. Тогава те бяха много търсени и държаха цена. Качеството обаче много им падна и хората свикнали на качество се преориентираха към японското, което не беше толкова популярно тогава, но вече е.
  • #17
    Доктора ( преди 3 месеца )
    Тойотите и Ходите държат много висока цена на вторичния пазар. Сигурно има защо. Други марки се обезценяват бързо и като първоначална цена са изгодни, но често се оказва, че трябва да наливаш пари в ремонти и сметката не излиза. Аз лично няколко пъти съм се парил със западни марки втора употреба. Гледам хубава, лъскава, запазена, а под капака трагедия. И то коли на реални км със сервизна история обслужвани само в оторизиран сервиз. Вече и това не е гаранция, че колата ще е цвете.
  • #16
    До 13 ( преди 3 месеца )
    Къде, къде е по-добра да вземеш ударено от Италия или Германия и да вярваш, че е карано от баба само в неделя до църквата, нали?
  • #15
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Естествено е, че японските "държат цена", защото има търсене на такива. А има търсене на такива, защото купувачите вярват, че "нищо им няма". Всичко се крепи на вярата!
  • #14
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Най-малко се обезценяват японските, а най-много немските. Като гледам немското мобилен или аутоскоут ми прави впечатление, че 7-10 годишните немски премиуми са се изравнили, като цени с японските масови модели, които, като нови са стрували 2 пъти по-евтино от скъпите немски каляски. Така, че всеки да си прави сметката какво иска дали японска здравина и надеждност или му трябва нещо с което да се фука, но да стои повече в сервиза, отколкото да го кара.
  • #13
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Най-голямите *** са тия дето взимат ударено американско или потапяно и после карат тук такива.
  • #12
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Хюндай и шевролет могат да се нарекат надеждни автомобили само в класация за Американски аутисти.
  • #11
    Мда ( преди 3 месеца )
    За 6 години една проста Мазда 3 се обезценява по-малко % от Тесла 3 за година! Какво да си говорим повече?
fallback
Последни