fallback

Ретрото е на мода, за да спаси електромобилите

Вдъхновеният от миналото дизайн е рецептата, на която производителите залагат най-вече в Европа

За повечето шофьори електрическите автомобили са недостъпни нито по отношение на характеристиките, нито по отношение на цените. И така, как можете да привлечете вниманието на някой, който ги гледа с недоверие? Предложете му се нещо познато.

Именно това е стратегията, която все повече се налага в европейската автомобилна индустрия (и извън нея) - да се вдъхновяваме от вчерашните икони и да ги превръщаме в посланици на утрешната мобилност.

Това потвърди и един от най-важните съвременни дизайнери Жил Видал, който в скорошно интервю заяви, че ретро-футуристичният стил е „най-ефективният начин за преодоляване на нежеланието на тези, които все още не са убедени да си купят автомобил с батерии". Нека видим най-очевидните случаи на тази тенденция, където миналото се превръща в ключ към приемането на бъдещето.

Модерното ретро е новият стил при малките коли (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    Хм... ( преди 3 месеца )
    Добре де, от колко години са тези електрички? Някакъв рев и постоянно недоволство навсякъде, щели да се разпаднат, да деградират, а колко от тях са на *** вече? Че гледам разни еднодневки с двг се радват ако изкарат 200 хил. км.
  • #10
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Това с ретрото само ако е нещо мощно което няма аналог в момента, някакви пластмасави еднодневки с батерии с изтекъл срок не е ретро а е ретардетро!
  • #9
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Наистина повечето от тия колички са готини, ама явно стратегията за спасение не действа. Ако ги пуснат бензинови и по 15 000 евро, нещата ще стоят по друг начин.
  • #8
    MythBuster ( преди 3 месеца )
    Игнор. Сигнализиран си за изтриване. А дано ама надали след като ти си писал мнението и ще си го пазиш.
  • #7
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Мит Миродията на всяка мандажа се завърна с едно от популярните си име. Понаучил се да използва изкуствен интелект и вече си мисли, че няма толкова да му личи липсата на естествен интелект, затова пак се легитимира
  • #6
    до долния ( преди 3 месеца )
    Няма какво да бие класическият ве8 янките го знаят. Казвам янките а не пришълците от Южна Африка.
  • #5
    MythBuster ( преди 3 месеца )
    Така е. Вярват, че клиентите ще изберат автомобил с 30 минути зареждане за 200 км пробег само заради името, А няма да си купят по-евтин автомобил с пет минути зареждане на 400 км и според статията това било спасението. А дано, ама надали. Все пак живеем в информационната ера и повечето хора не научават новостите в автомобилната промишленост само от дилърите на автомобили в представителствата на марките.
  • #4
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Единственото, което правят е да използват името на успешен модел от миналото за е-модели. Да, ама хората които си познават старите мдоели не искат и да чуят за е!. Това е като да се опитваш да пуснеп кукла и да я кръстиш Памела Андерсън и да ми обясняваш, че била по-добре от оригинала... айде У лево.
  • #3
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Доколкото виждам разчитат и на шарениикята да привличат внимание, малко ги рекламират като бонбони за деца
  • #2
    анонимен ( преди 3 месеца )
    щом е на ток да отива да се "подвизава" некъде другаде
fallback
Последни